اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان:

پزشک قانونی اصفهان رتبه نخست تکریم ارباب رجوع را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان گفت: پزشک قانونی استان اصفهان رتبه نخست تکریم ارباب رجوع و نیز رتبه نخست ارتقاء سطح علمی را در میان پزشک قانونی کشور کسب کرد.

پزشک قانونی اصفهان رتبه نخست تکریم ارباب رجوع را کسب کرد
مهرداد ستاره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ارزیاب‌هایی از قسمت‌های مختلف پزشک قانونی استان بازدید داشته‌اند، اظهار داشت: در این ارزیابی که طی دو ماه گذشته صورت گرفت از واحدهای آزمایشگاه، کمسیون تخصصی، واحد معاینات، واحد تشریح، آموزش و پژوهش و واحدهای پشتیبانی این سازمان بازدید شد.
وی با اشاره به اینکه این ارزیابی بین 31 مرکز پزشک قانونی کشور انجام شده است، تصریح کرد: استان اصفهان در تکریم ارباب رجوع و نیز ارتقاء سطح علمی رتبه نخست کشوری را کسب کرد.
مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان بیان داشت: استان اصفهان نیز در بین پزشک قانونی‌های کشور رتبه دوم پژوهش کشوری را توانسته است به دست آورد.
وی در ادامه از برگزاری همایش پژوهشی در استان اصفهان با عنوان شناسنامه ژنتیکی خبر داد و گفت: با صدور شناسنامه ژنتیکی، پزشک قانونی از طریق یک قطره خون می‌تواند اطلاعات هویتی ژنتیکی افراد متخلف را بدست آورد.
ستاره اضافه کرد: از مهم‌ترین مزایای این علوم شناسایی اطلاعات ژنتیکی افراد است که فقط مختص به خودشان و هیچ فرد دیگری در سراسر دنیا مشابه این اطلاعات را ندارد.
وی بیان داشت: در استان اصفهان، تهران و مشهد تجهیزات فراهم شده که امید می‌رود تا سال آینده  بر تعداد این مراکز افزوده و هر استان یک شعبه از این تجهیزات را داشته باشد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول