اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

روان‌سازی صدور مجوز‌ها در شهرداری‌ اعتماد ارباب رجوع را بالا می‌برد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: روان‌سازی امور اداری و صدور مجوز‌ها در شهرداری اردبیل اعتماد مردم و شهروندان را افزایش می‌دهد.

روان‌سازی صدور مجوز‌ها در شهرداری‌ اعتماد ارباب رجوع را بالا می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: کار بدون حاشیه انجام دادن مطلوب است اما نباید هزینه اضافی متوجه حقوق شهروندی شود چرا که ارباب رجوع انتظار دارد کارها در یک فرایند قابل قبول، سالم و سهولت یافته انجام شده و تعیین تکلیف نهایی نیز در روند کارها اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به برخی سختگیری‌های فنی و طولانی شدن نظام بروکراسی و امضاهای متعدد در صدور مجوز و یا پروانه ساختمانی خاطرنشان کرد: اینکه هیچ کس زیر بار مسئولیت نرود و ارائه خدمات به مردم مراحل پیچیده‌ای را داشته باشد به نظر می‌رسد کار مطلوبی نیست چرا که ما با یک فرایند کوتاه‌تر می‌توانیم با تعریف جایگاه شغلی کارهای مردم را در فرصت و زمان کم انجام داده و صدور مجوزها را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نائب رئیس شورای شهر اردبیل ضرورت اشرافیت به ضوابط و مقررات را از سوی کارشناسان و مهندسان شهرداری یادآور شد و گفت: ما باید به سمتی حرکت کنیم تا ارباب رجوع در فاصله کم و با تایید کارشناسان نهایی مجوز دریافت کرده و کار او راه بیفتد.

زنجانی در ادامه سخنان خود بیان داشت: در این پروژه طولانی که گاه فرایند ارزشیابی و رسیدگی به تخلفات نیز بر واهمه از امضای مجوزی کمک می‌کند صدور یک پرونده به جای اینکه فرجه زمانی 15 روزه را طی کند در یک فرایند سه یا چهار ماهه امکان پاسخگویی به ارباب رجوع پیدا می‌کند.

این مسئول به بهسازی حریم رودخانه اشاره کرد و افزود:‌ نباید ترمز این کار ارزشمند که در دور سوم شورا آغاز شده کشیده شود چرا که ادامه این اقدام به رضایت‌مندی بیشتر مردم کمک می‌کند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل مرمت پازل‌کاری در برخی از معابر را نیز یادآور شد و تصریح کرد: قبل از اینکه شیرازه این کار به هم بریزد باید در مرمت پازل‌ها و کارهای انجام شده در گذشته هزینه و وقت صرف کرد به طوری که ما در ردیف اعتبارات امسال 25 میلیون تومان را به این کار اختصاص داده‌ایم.

زنجانی در مورد وضعیت شورابیل و به هم ریختگی ساحل این دریاچه و وضعیت نابسامان فضای سبز آن ادامه داد: با توجه به آماده شدن اردبیل برای میزبانی از مسافران تابستانی شایسته است هم به پازل‌کاری و هم ساحل‌بندی این دریاچه و زیبا‌سازی فضای سبز آن توجه شده تا یکی از نقاط جذب گردشگری استان در دید گردشگران بد جلوه نکند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با قدردانی از شهرداری در تدوین سند پنج ساله تحول اداری خواستار تکمیل سند پنج ساله چشم‌انداز عمرانی شهرداری شد و اظهار داشت: ما در مناسبت‌های مختلف می‌توانیم افتتاح پروژه‌ها را داشته باشیم و به تدریج پروژه‌های تکمیل شده را تحویل مردم دهیم.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول