اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح تکریم ارباب رجوع شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی:

طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات آب و فاضلاب خراسان‌رضوی آغاز شد

خبرگزاری فارس: مجری طرح تکریم ارباب رجوع شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی از آغاز سنجش طرح تکریم در امور آب شهرستان‌های این استان خبر داد.

طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات آب و فاضلاب خراسان‌رضوی آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان‌رضوی، سیدمحسن هاشمی اظهار داشت: این سنجش به منظور تحقق طرح تکریم ارباب رجوع، ارزیابی عملکرد در زمینه برخورد با ارباب رجوع و میزان رضایتمندی مراجعان به اجرا در آمده است.
مجری طرح تکریم ارباب رجوع شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی افزود: سلامت اداری، اصلاح ساختارها و فرآیندها، توانمندسازی و آموزش از جمله اهداف این سنجش است.
مجری طرح تکریم ارباب رجوع شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: رضایتمندی شهروندان از مجموعه آبفا، مهمترین رسالت کارکنان این مجموعه خدمات‌دهنده است.
وی افزود: معتقدیم اگر خدمات‌رسانی همراه با تکریم ارباب رجوع و ارزش نهادن به مردم در کارها از طرف کارکنان دستگاه‌های اداری به نحو مطلوب صورت گیرد آن مجموعه به موفقیت‌های بیشتری دست می‌یابد.
هاشمی اظهار داشت: در مجموعه آبفا هر مدیر یا مسئولی علاوه بر حفظ امانتداری با گشاده‌رویی و مهربانی با شهروندان برخورد می‌کنند و این در تماس‌های مردمی به یقین رسیده است.
وی افزود: شهروندان انسان‌های فاخری هستند و تکریم از آنان گامی در جهت پیشرفت در هر بخش اداری است.
مجری طرح تکریم ارباب رجوع شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی افزود: سنجش طرح تکریم سبب می‌شود تا بهترین سرویس به ارباب رجوع و شهروندان ارائه شود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه آبفا، محلی برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان در حوزه آب و فاضلاب است پاسخگویی مناسب به آنان برای رسیدن به نتیجه مطلوب‌تر یکی از دغدغه‌های مسئولان آبفا است که برنامه‌های خاصی برای کاهش این دغدغه اجرا می‌کند.
وی افزود: طرح تکریم ارباب رجوع، اثربخشی، ارتقا خدمات و توانمندسازی در مجموعه 70  اداره آب و فاضلاب شهرستان‌های خراسان رضوی را پیگیری می‌کند. 
انتهای پیام/م30/ط4000
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول