اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری کاشان خبر داد

اجرای طرح تردد ارباب رجوع در دادگستری کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان کاشان از اجرای طرح تردد ارباب رجوع در دادگستری این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح تردد ارباب رجوع در دادگستری کاشان

محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با گذشت دو ماه از اجرای این طرح، براساس آمار دریافت شده روزانه به طور متوسط حدود یک‌هزار و 300 نفر ارباب رجوع وارد دادگستری شهرستان کاشان شده است.

وی افزود: تردد این تعداد ارباب رجوع به دادگستری کاشان بدون احتساب تردد وکلا، کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات شهرستان کاشان به دادگستری این شهرستان محسوب می‌شود. 

رئیس دادگستری شهرستان کاشان، در ادامه با اشاره به افزایش پرونده‌های ورودی به دادگستری این شهرستان در سه ماهه نخست سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، آمار ورودی پرونده‌ها در سه ماهه اول سال‌جاری را 9 هزار و 672 فقره پرونده اعلام و خاطرنشان کرد: این در حالی است که در سه ماهه سال گذشته آمار ورودی پرونده‌ها به دادگستری  9 هزار و 464 فقره پرونده بوده است.

این مسئول آمار پرونده‌های مختومه سال گذشته را 8 هزار و 811 فقره پرونده ذکر و عنوان کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری نیز به 8 هزار و 690 فقره پرونده رسیدگی شده است.

رئیس دادگستری شهرستان کاشان آمار پرونده‌های ورودی به شورای حل اختلاف در سه ماهه اول سال‌جاری را 4 هزار و 246 فقره پرونده اعلام کرد.

دهقان همچنین پرونده‌های مانده شورای حل اختلاف در پایان سال گذشته را 4 هزار و 145 فقره ذکر کرد و متذکر شد: از این تعداد پرونده یک‌هزار و 275 فقره پرونده منجر به صلح و سازش شده است.

وی آمار پرونده ورودی به شورای حل اختلاف این شهرستان را نزدیک به تعداد پرونده‌های ورودی به دادگستری کاشان اعلام کرد و اذعان داشت: این امر موجب شده تا شوراهای حل اختلاف تبدیل به دادگستری دوم این شهرستان شوند. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول