به گزارش خبرگزاری فارس از قم مظفر پوررنجبر در مراسم افتتاح 27 پروژه مخابراتی استان قم با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع احترام به مردم بوده و به عنوان رویکرد اصلی در شرکت مخابرات قابل اهمیت است اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و مشتریمداری احترام به مردم است و اگر به دنبال بقا و حیات هستیم باید به نیازهای مردم توجه داشته باشیم.
وی افزود: نباید مردم را در مراجعات اداری در صف قرار دهیم بلکه باید طرحی را در نظر بگیریم که شعار تکریم به ارباب رجوع را به یک عملکرد واقعی در ادارات تبدیل کند.
پوررنجبر دیتا، فضاهای سایبری و اینترنت را ابزارهای ارتباط و فناوری دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه این ابزارها وسیلهای هستند که هم میتوانند در خدمت مردم باشند و هم آنها را در صف مراجعه نگه دارند، باید بحث بازاریابی و شبکه را در سازمانها ایجاد کرده و چگونگی رفتار مشتریان را تحلیل کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: مردم باید با مقوله ارزشمند اطلاعات و محورهای آن آشنا شوند.
وی عنوان کرد: نیاز مردم را نمیتوان به تفکیک تعریف کرد چرا که نیازهای مردم حلقوی و مرتبط به یکدیگر بوده و امروز نیاز مردم برای دانستن، یک نیاز نیست بلکه یک حق است.
پوررنجبر با ارزشمند خواندن مبانی دین، فکر و عقل تصریح کرد: مخابرات مکانی است که باید این مبانی را تقویت کرده و در راستای ثمربخشی آن در نوع ارتباط با ارباب رجوع تلاش شود.
وی یادآور شد: برای ایجاد چنین زمینهای باید ساختار سازمانی حاضر را به شکلی تغییر دهیم که بتوانیم از طریق آن درآمدهای مخابراتی را به کمک مردم محقق کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: پروژه تحول سازمانی یک ضرورت اجتنابناپذیر است که سبب ایجاد فرآیندهای اصول حاکم بر آییننامهها شده و باید با تغییر آن برنامههای اجرایی را به مدل جدید در خدمترسانی تبدیل کنیم.
انتهای پیام/آ20/د1000