به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حمید زارع پیش از ظهر امروز در بازدید دورهای از شهرداری منطقه 20 با اشاره به رشد وضعیت تکریم ارباب رجوع در منطقه 20 اظهار داشت: این منطقه در اجرای طرح توسعه واحد اطلاعرسانی ارباب رجوع نسبت به دیگر مناطق 22 گانه شهر تهران پیشتاز است و به عنوان نخستین منطقه در بین مناطق 22 گانه شهر تهران در اجرای طرح توسعه واحد اطلاعرسانی و راهنمایی ارباب رجوع مطرح است.
مدیر اجرایی ستاد تکریم شهرداری تهران افزود: توسعه واحد اطلاعرسانی و راهنمایی ارباب رجوع علاوه بر کاهش حجم مراجعات، مورد رضایت مراجعین نیز هست.
وی در ادامه به اهمیت تکریم مراجعان به ویژه در روزهای پایانی سال اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه نظارت دورهای یکی از ارکان راهبردی مدیریت طرح تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران است آخرین نظارت دورهای به صورت میدانی از ملاقات مردمی، ساختمان مرکزی، ساختمان نواحی، دفاتر خدمات الکترونیک، درمانگاه شهرداری، فروشگاه شهروند و میادین میوه و ترهبار انجام شد.
زارع با اشاره به اینکه تحقق طرح تکریم ارباب رجوع در دو بخش سختافزاری و نرمافزاری صورت گرفته است خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت مدیران ارشد و همکاران در واحد تکریم شهرداری منطقه 20 موجب شده وضعیت تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی شهروندان رشد خوبی را در این منطقه داشته باشد.
این گزارش حاکی است، کارشناسان حوزه شهرسازی و اداره املاک درآمد و حقوقی در ساعات اداری در این واحد اطلاعرسانی حضور دارند و به پاسخگویی و راهنمایی مراجعان در ارتباط با نحوه عملکرد، مراحل گردش کار، مدارک مورد نیاز و دیگر مشکلات شهروندان میپردازند که این امر موجب کاهش هزینههای جاری این منطقه نیز شده است.
انتهای پیام/و۲۰/چ3000