اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی ستاد تکریم شهرداری تهران مطرح کرد

پیشتازی منطقه 20 در اجرای طرح توسعه واحد اطلاع‌رسانی ارباب رجوع

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی ستاد تکریم شهرداری تهران گفت: منطقه 20 در اجرای طرح توسعه واحد اطلاع‌رسانی ارباب رجوع نسبت به دیگر مناطق 22 گانه شهر تهران پیشتاز بوده است.

پیشتازی منطقه 20 در اجرای طرح توسعه واحد اطلاع‌رسانی ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حمید زارع پیش از ظهر امروز در بازدید دوره‌ای از شهرداری منطقه 20 با اشاره به رشد وضعیت تکریم ارباب رجوع در منطقه 20 اظهار داشت: این منطقه در اجرای طرح توسعه واحد اطلاع‌رسانی ارباب رجوع نسبت به دیگر مناطق 22 گانه شهر تهران پیشتاز است و به عنوان نخستین منطقه در بین مناطق 22 گانه شهر تهران در اجرای طرح توسعه واحد اطلاع‌رسانی و راهنمایی ارباب رجوع مطرح است.

مدیر اجرایی ستاد تکریم شهرداری تهران افزود: توسعه واحد اطلاع‌رسانی و راهنمایی ارباب رجوع علاوه بر کاهش حجم مراجعات، مورد رضایت مراجعین نیز هست.

وی در ادامه به اهمیت تکریم مراجعان به ویژه در روزهای پایانی سال اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه نظارت دوره‌ای یکی از ارکان راهبردی مدیریت طرح تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران است آخرین نظارت دوره‌ای به صورت میدانی از ملاقات مردمی، ساختمان مرکزی، ساختمان نواحی، دفاتر خدمات الکترونیک، درمانگاه شهرداری، فروشگاه شهروند و میادین میوه و تره‌بار انجام شد.

زارع با اشاره به اینکه تحقق طرح تکریم ارباب رجوع در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صورت گرفته است خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت مدیران ارشد و همکاران در واحد تکریم شهرداری منطقه 20 موجب شده وضعیت تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی شهروندان رشد خوبی را در این منطقه داشته باشد.

این گزارش حاکی است، کارشناسان حوزه شهرسازی و اداره املاک درآمد و حقوقی در ساعات اداری در این واحد اطلاع‌رسانی حضور دارند و به پاسخگویی و راهنمایی مراجعان در ارتباط با نحوه عملکرد، مراحل گردش کار، مدارک مورد نیاز و دیگر مشکلات شهروندان می‌پردازند که این امر موجب کاهش هزینه‌های جاری این منطقه نیز شده است.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول