اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسدآباد:

اداراتی که ارباب رجوعشان به فرمانداری مراجعه کند، امتیاز منفی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اسدآباد گفت: با توجه به ازدحام مراجعه ارباب رجوع برخی ادارات بنا داریم این امر را در ارزیابی‌های آنان لحاظ کنیم.

اداراتی که ارباب رجوعشان به فرمانداری مراجعه کند، امتیاز منفی می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند پیش از ظهر امروز دوشنبه در کمیته صیانت از حقوق شهروندی و انضباط اجتماعی در اسدآباد با بیان اینکه حقوق شهروندی در دو بخش خصوصی و عمومی مطرح می‌شود، اظهار داشت: بسترسازی در جامعه برای فراهم کردن آرامش و امنیت و رعایت حقوق شهروندان وظیفه مسئولان است که می‌طلبد بیش از پیش به این مسئله اهمیت دهند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات ناشی از عدم اطلاع از قوانین و لزوم ارتقای فرهنگ شهروندی، گفت: برخی از مشکلات و معضلات اجتماعی به دلیل عدم اطلاع از حقوق و ضوابط شهروندی ایجاد می‌شود و در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های مؤثری برای ارتقای سطح آگاهی جامعه انجام شود.

معاون فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه مراجعه ارباب رجوع برخی ادارات به فرمانداری شهرستان موجب  ازدحام و بی‌توجهی کارکنان به وظایف خود شده است، افزود: امسال بنا داریم این مسئله را در ارزیابی عملکرد ادارات لحاظ و امتیازی منفی برای آنان وارد کنیم چرا که این امر موجب بی‌تفاوتی و بی توجهی مسئولان و کارکنان به وظایف خودشان شده است.

وی آموزش حقوق شهروندی را از جمله فعالیت‌های مؤثر برای کاهش جرایم و مشکلات اجتماعی دانست و تصریح کرد: این دیدگاه همواره مورد تأکید حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرار داشته است.

عبدکوند نصب منشور اخلاقی برای کارکنان و شهروندان در ادارات و برگزاری همایش‌های رعایت حقوق شهروندی را تاثیرگذار خواند و گفت: نصب این منشورها می‌تواند اخلاق اسلامی طرفین را مشخص و موجب رعایت شئونات اخلاقی در ادارات شود.

وی در پایان سخنانش از برگزاری همایشی یا عنوان تجلیل از شهروند نمونه خبر داد و افزود: توجه به قانون‌گرایی و انضباط اجتماعی باید مورد تأکید دست اندرکاران و مسئولان امر باشد و در این راستا برای تسهیل در قوانین اداری باید فعالیت جدی‌تری انجام شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول