اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ثارالله

جوانان را در مقابل حیله‌های دشمن واکسینه کنیم

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: باید در مقابل ترفند‌ها و حیله‌های دشمن جوانان را واکسینه کنیم.

جوانان را در مقابل حیله‌های دشمن واکسینه کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، سردار مرتضی موسوی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان زرند اظهار داشت: بسیج مولد انقلاب اسلامی است که به دستور حضرت امام (ره) به منظور سازماندهی جوانان در پیشبرد اهداف‌ انقلاب اسلامی تشکیل شد و وظیفه خود را به نحو احسن و مطلوب انجام داد.

وی بیان داشت: بسیج با توانمندی و کیاست دین خود را ادا کرد، زیرا نقش بسیج بی‌بدیل و بی‌نظیر بوده است و قاطعانه در همه عرصه‌هایی که وارد شده ‌با سربلندی بیرون آمده که گواه این مدعا نقش بسیج در دفاع مقدس هشت ساله است. 

موسوی ابراز داشت: امروز که دشمن جنگ نرم را علیه این ملت و کشور آغاز کرده به دنبال‌ از بین بردن اعتقادات و باورهای جوانان و نوجوانان ماست.

وی گفت: دشمن به دنبال از بین بردن آرمان‌ها‌ و ارزش‌های والای نظام اسلامی است و اعتقادات و باورها را هدف قرار داده است، اما این نیروی مخلص بسیج بوده ‌که به فرموده امام خامنه‌ای دل در گرو این نظام و انقلاب دارد و با تمام توان برای این نظام‌، انقلاب و ولایت‌فقیه هزینه می‌کند و با تمام توان در مقابل استکبار ایستاده و در سایه اتحاد، همدلی، تلاش و پشتکار تمام نقشه‌های دشمان را نقش برآب می‌کند‌.

موسوی ابراز داشت: وقتی جوان و نوجوان ما در زمینه انقلابی و اعتقادی سست شود و در راه دفاع از انقلاب و دین بی‌انگیزه می‌شود و ما وظیفه داریم به عنوان حافظ و نگهبان ارزش‌های والای اسلامی تلاش کنیم، جوانان و نوجوانان را از نقشه‌ها و ترفندهای دشمن آگاه کنیم.

وی عنوان کرد: باید در عرصه‌های اعتقادی و معنوی جوانان بیشتر تلاش کنیم و با زیر پوشش قرار دادن جوانان این مملکت در گروه‌هایی صالحین با رشد و ارتقای معنوی آنها، دشمن‌شناسی و اهداف دشمن را به جوانان گوشزد ‌و آنها را در مقابل ترفند‌ها و حیله‌های دشمن واکسینه کنیم.

موسوی افزود‌: امروز دشمان در کنار جنگ نرم و تهدید نظامی بحث تحریم‌ها را مطرح می‌کنند به ویژه بعد از فتنه سال 88 این موضوع را تشدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما اگر خودمان را مدافع ولایت می‌دانیم باید در جنگ نابرابر اقتصادی خودمان را آماده کنیم در استقلال سیاسی باید استقلال اقتصادی داشته باشیم‌ در سایه حمایت از تولید داخلی است، باید دیگران را توجیه کنیم، زیرا امروز سپاه و بسیج مأموریت‌های خطیری دارند که لازمه آن همکاری مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول