اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین

قرارگاه بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مراسم افتتاحیه قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج عصر امروز با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین افتتاح شد.

قرارگاه بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، مراسم افتتاحیه قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج عصر چهارشنبه با حضور علیجان توکلی مسئول بسیج سازندگی استان قزوین، حسین آقا‌مرادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج و تعدادی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آوج برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه در کشور اظهار کرد: همه مسلمانان و به‌ویژه شیعیان باید سعی کنند تا با بهره‌برداری معنوی از این ماه پر‌خیر و برکت زمینه تقرب به خداوند متعال را فراهم کرده و موجب رستگاری و سعادت شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فعالیت‌های مختلفی در کشور در راستای نهضت سازندگی و خدمات‌رسانی به محرومان صورت گرفته است، عنوان کرد: قطعا با همت، اراده، تلاش و سعی حد‌اکثری ملت و مسئولان زمینه برای تحقق تمام اهداف و برنامه‌های کلان در بخش سازندگی مهیا شده و مقدمات دستیابی کشور به قله‌های رفیع عزت و اقتدار جهانی نیز فراهم می‌شود.

علیجان توکلی حضور پر‌نشاط و با انگیزه جوانان و نوجوانان در طرح‌های هجرت و جهادی را از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز وظیفه‌ای که بر دوش تمام دست‌اندرکاران و به ویژه متولیان عمرانی در کشور قرار دارد این است که باید با توان و ظرفیت حد‌اکثری خویش زمینه را برای توسعه و جهش بزرگ آماده کرده و سبب جهش عرصه‌های خدمات‌رسانی به محرومان و مستضعفان شوند.

حسین آقا‌مرادی نیز با اشاره به لزوم همگرایی میان ملت و مسئولان برای پیشگیری امر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه در کشور تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به لطف تمام شهدا و ایثاگران جنگ تحمیلی توانسته به کشوری مقتدر، عزت‌مند و جهش یافته در سطح جهانی تبدیل شده و حکومت‌های فاسد و ستمگر دیگر را به تحمل شکست و خواری وادارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج با بیان اینکه دشمنان و به‌‌ویژه استکبار جهانی سعی دارد تا با انواع ترفند‌ها و حیله‌گری‌ها ملت ایران را از مسیر اقتدار و عزت در جهان بازداشته و موجب یأس مردم در اهداف و برنامه‌های انقلاب شود، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی از بدو پیروی انقلاب اسلامی به خوبی اثبات کرده‌اند که همواره با تبعیت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در مسیر حمایت از ولایت مطلقه فقیه گام برداشته و زمینه را برای شکست و نابودی استکبار فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول