اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

کارکنان سپاه به عرصه سازندگی وارد شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه استان سمنان گفت: پاسداران باید خدمت‏گزاران مردم در تمام عرصه‏‌ها باشند و کارکنان سپاه نیز در بسیج سازندگی ورود پیدا کنند.

کارکنان سپاه به عرصه سازندگی وارد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار علی استادحسینی صبح امروز در جلسه‏‌ای که با حضور پایوران سپاه شاهرود در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا باید با قلبی پاک به استقبال این ماه برویم تا نتیجه آخر ماه مبارک، نزدیکی کامل ما به خدا باشد.

وی افزود: باید با توسل به ائمه و نگهداری از کردار خود همان شویم که خداوند می‏‌خواهد و بعد از پایان ماه مبارک رمضان شاید با تقوا شویم.

فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: تقوا یعنی آنکه انسان خود را از گناه باز دارد و نوعی ترمز برای انسان در مواجهه با گناه است و کسی که تقوا داشته باشد، سقوط نمی‏‌کند و این همه سقوط در عالم از بی‏‌تقوایی است.

استادحسینی افزود: اگر تقوا پیشه کنیم، راه‏‌ها به روی ما باز می‏‌شود و روزی ما از جایی که گمان نمی‏‌کنیم به دست ما خواهد رسید و باید بدانیم که خدا فرمود اگر بر من توکل کنید، من شما را کفایت خواهم کرد و روزی شما را خواهم داد.

وی ادامه داد: دشمنان علیه انقلاب اسلامی دائما در تلاش هستند، از این رو، ما در سپاه وظیفه داریم تلاش کنیم تا ارزش‏‌های انقلاب اسلامی حفظ شود و باید بدانیم که اگر می‏‌خواهیم تابع امام خمینی(ره) و دنباله‏‌روی ایشان باشیم، باید ایشان را الگوی عملی خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه کسی که می‏‌خواهد حافظ ارزش‏‌ها باشد، اول باید خود را حفظ کند، افزود: باید تلاش و خودسازی کنیم و خود را به الگوی پاسدار مطلوب نزدیک سازیم.

وی افزود: اولویت بسیج کیفیت‏‌سازی حلقه‏‌های صالحین و تشکیل هیئت‏‌های امر به معروف است و باید با جدیت و توان بالا حتماً این دو برنامه پیگیری مهم شود.

استادحسینی با اشاره به اتصال به مساجد و بسیج خاطرنشان کرد: باید از کودکی افراد را جذب مساجد و بسیج کرد، چراکه با توجه به تهدیدات دشمنان، مهم‏‌ترین جایگاه امن و سالم برای رشد کودکان مساجد و بسیج است که باید توجهی ویژه به این مهم شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه عقل سالم در جسم سالم است، گفت: باید به ورزش کارکنان و بسیجیان اهمیت ویژه داده شود، چراکه عقل سالم در بدن سالم است و انسان شاداب می‏‌تواند به تعالی برسد و پیشرفت کند.

استادحسینی بر خدمت‏‌گزاری به مردم در عرصه‏‌های مختلف تاکید کرد و افزود: سپاه در اول انقلاب در کنار کارهای نظامی و مأموریت‏‌های خود به مردم به طور مستقیم خدمت‏‌رسانی می‏‌کرد و حضور چشمگیری در فعالیت‏‌های عمرانی در سطح شهر و روستاها داشت.

وی اظهار داشت: امروز نیز باید بسیج سازندگی در کارکنان سپاه راه‏‌اندازی شود و هر ماه پاسداران در گوشه‏‌ای از شهر برای خدمت به مردم حاضر باشند، چراکه این باعث صمیمیت و الفت بیشتر مردم و سپاه می‏‌شود و با توجه به کارکردهای دشمنان علیه سپاه، این اقدام بسیار مهم است.

انتهای پیام/ر10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول