اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زاهدان:

رزمایش پیامبر اعظم-7 قدرت پدافندی سپاه در برابر تهدیدات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زاهدان گفت: رزمایش پیامبر اعظم-7، نمایش قدرت پدافندی سپاه در برابر هرگونه تهدید و تحریم دشمنان بود که در چهارچوب نظام اسلامی از حریم خود دفاع می‌کند.

رزمایش پیامبر اعظم-7 قدرت پدافندی سپاه در برابر تهدیدات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد راهداری در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان زاهدان اظهار داشت: اجرای رزمایش پیامبر اعظم-7 در ابعاد گوناگون از سوی دشمنان اسلام مورد آنالیز قرار گرفت.

وی افزود: رسانه‌های بیگانه، ادوات جنگی استفاده شده در این همایش را تکراری گزارش دادند و خبر دادند که هیچ تغییری در قدرت ایران اتفاق نیفتاده است.

خطیب جمعه موقت زاهدان بیان کرد: اما واکنش نابخردانه و از روی ترس مقامات ارشد ر‍ژیم جعلی نسبت به ادوات جنگی رزمایش سبب شد تا این رسانه‌ها از مواضع خود عقب نشینی کنند و به بیان گوشه‌ای از واقعیت‌های این همایش بپردازند.

راهداری ادامه داد: رسانه‌ها بار دیگر، سیاست ایران هراسی را در برنامه کار خود قرار دادند و این روزها بر شدت آن افزوده‌اند تا برگزاری این چنین رزمایش‌ها را برای کشورهای منطقه نوعی زنگ خطر قلمداد کنند.

وی گفت: رزمایش پیامبر اعظم-7، نمایش سیاست استراتژیکی سپاه در برابر دشمنان اسلام بود که ملت ایران به آن افتخار می‌کنند.

امام جمعه موقت زاهدان در بخش دیگر خطبه‌ها با بیان اینکه فرار از قانون مالیات گناه و معصیت است، افزود: اجرای قانون پرداخت مالیات از سوی مودیان مالیاتی واجب است و باید با پرداخت مالیات زمینه رونق بازار تولیدات داخلی را در کشور فراهم کرد.

راهداری تصریح کرد: پرداخت مالیات یک فریضه عبادی است که نتیجه آن ذخیره آخرت انسان‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول