اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

تحریم‌ها، جنگ جدید برای ایجاد تفرقه بین مردم است

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه استان سمنان گفت: دشمن قصد دارد تا از طریق مسائل اقتصادی و تحریم‌ها به عنوان جنگ جدید بین مردم تفرقه ایجاد کند.

تحریم‌ها، جنگ جدید برای ایجاد تفرقه بین مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، اسحاق هراسانیان صبح امروز در نشست توجیهی برنامه‌های ابلاغی سپاه و بسیج که در نمازخانه عاشقان ثارالله سپاه میامی برگزار شد، اظهار داشت: پاسداران با رصد اوضاع داخلی کشور و جامعه بین‌المللی باید هوشیاری و بصیرت خود را افزایش دهند؛ چراکه سپاه حافظ انقلاب و دستاوردهای آن است.

معاون اجرایی سپاه استان سمنان گفت: دشمن قصد دارد از طریق مسائل اقتصادی و تحریم‌ها به عنوان جنگ جدید، در بین مردم تفرقه ایجاد کند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن افزود: دشمن تلاش می‏‌کند از طریق جنگ اقتصادی، شکست خود در جنگ سخت و نرم را جبران کند و انقلاب اسلامی را به انزوا بکشاند.

معاون اجرایی سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: دنیای استکبار برای از بین بردن تفکر و فرهنگ بسیجی که در حال ترویج و توسعه به سایر ملت‌هاست تمام تلاش خود را می‌کند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی باعث پیروزی‌های بی‏‌شمار انقلاب اسلامی در میادین مختلف شده، اضافه کرد: این تفکر در سایر کشورها از جمله در کشورهای خاورمیانه، بیداری اسلامی کنونی را فراهم کرده است.

هراسانیان گفت: مردم ایران و بسیجیان با همین فرهنگ بسیجی و هدایت‌های رهبری و تلاش‌های حوزه علمیه و سایر نهادها، اسلام را به دنیا که تشنه حقیقت است معرفی می‌کند و درصدد تحقق سخن مقام معظم رهبری در رسیدن به جامعه اسلامی و تحقق امت واحد اسلامی هستند.

یک استاد دانشگاه و کارشناس مسائل تربیتی نیز در ادامه گفت: امروز باید بر روی نسل جوان جامعه سرمایه‏‌گذاری کرد و هرچه این سرمایه‏‌گذاری عمیق‏‌تر و هدفمندتر باشد؛ حفظ هویت جامعه بیشتر و تاثیر تهاجمات دشمنان کم خواهد بود.

حسین رنجبر اظهار داشت: هدف نهایی دشمنان از جنگ نرم علیه ایران تهی و بی‏‌هویت کردن جوانان و استحاله فرهنگی از درون جامعه اسلامی ایران است که باید هوشیار باشیم و با آگاهی به مقابله با آن برخیزیم.

وی با تاکید به برقراری ارتباط دوستانه با جوانان افزود: جوانان قلبی پاک و فطرتی ساده و بی‏‌تکلف دارند و با هر کس که با مهربانی با آنان برخورد کند، ارتباط برقرار می‏‌کنند.

این استاد دانشگاه بیان داشت: باید ارتباط با جوانان در خانواده و توسط پدر و مادر برقرار شود که اگر این‏‌گونه شد نوجوان و جوانان تحت نفوذ خانواده قرار می‏‌گیرند و از خطرات تهاجم دشمنان مصون خواهند ماند.

وی با تاکید بر حضور جوانان در صحنه‏‌های مختلف کار و فعالیت و حمایت از آنها اظهار داشت: سرمایه‏‌گذاری بر روی جوانان در حقیقت سرمایه‏‌گذاری برای آینده جامعه است و این را دشمنان ما به خوبی دریافته‏‌اند.

رنجبر با بیان اینکه دشمنان الگوی اندلس را برای مقابله با ایران اسلامی در نظر گرفته‌اند، افزود: ما باید از آن واقعه درس بگیریم و جوانانمان را توجیه کرده و تحت حمایت قرار دهیم و این باعث دفاع در برابر جنگ نرم دشمنان خواهد شد.

این استاد دانشگاه گفت: باید تلاش شود تا کارهای فرهنگی با توجه به ذائقه جوانان و فرهنگ ایرانی اسلامی ترویج شود و با بها دادن به جوانان در جامعه، راه‏‌های رشد و ارتقای علمی و معنوی آنان را فراهم کرد، چراکه دشمنان می‏‌خواهند این حس خودباوری و امید را در جوانان ما نابود کنند.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول