اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کردستان:

کمیته امداد در ارائه خدمات به محرومین محدودیتی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: ماهیت کمیته امداد خدمت به محرومان جامعه است و در این زمینه هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

کمیته امداد در ارائه خدمات به محرومین محدودیتی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد صبح امروز در مراسم اختتامیه نشست تخصصی روحانیون و علمای اهل سنت کشور در مریوان اظهار کرد: در نظام تحولی امداد نگاه سرپرستی این نهاد هدفمندسازی خدمات به منظور توانمندسازی اقشار نیازمند زیرپوشش و دیگر نیازمندان جامعه است.

وی افزود: کمیته امداد امام(ره) به منظور تحقق این مهم خدمات خود را در قالب نظام تک‌خدمتی و چندخدمتی ارائه و در راستای توانمندسازی آنان گام برمی‌دارد.

وی افزود: هدف امروز کمیته امداد دیگر ارائه خدمات مستمر به مددجویان نیست بلکه ضمن شناسایی استعداد و توانایی‌های مددجویان، با ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آنها را به سمت خودکفایی سوق می‌دهد.

به گفته وی، کمیته امداد در زمینه ارائه خدمات به نیازمندان هیچ محدودیتی ندارد و در حال حاضر حتی یک نفر متقاضی پشت نوبت ارائه خدمات در این استان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هر نیازمندی که به این نهاد مقدس مراجعه کند بر اساس نیازی که دارد در قالب‌های مختلف خدمات می‌گیرد.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد امام(ره) از 133 هزار نفر در استان کردستان، تصریح کرد: در حال حاضر 9 درصد از جمعیت کل استان زیرپوشش خدمات این نهاد مقدس قرار دارند و کمیته امداد در حوزه‌های مختلف به آنان خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: هم‌اکنون 17 هزار دانش‌آموز و دانشجو، 26 هزار زن سرپرست خانوار و 7 هزار یتیم زیر 15 سال از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند هستند.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: توانمندسازی این مددجویان از طریق مختلف به ویژه با ایجاد اشتغال از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد مقدس است که به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی به ایجاد بیش از 9 هزار و 600 فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از بدو تشکیل تاکنون 18 هزار و 900 شغل برای مددجویان زیرپوشش در این استان ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان امسال با ایجاد 9 هزار و 600 شغل در سطح استان نسبت به گذشته در بحث اشتغال‌زایی 50 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در پایان اضافه کرد: برای ایجاد این میزان اشتغال اعتباری بالغ بر 42 میلیارد تومان هزینه شده که 32 میلیارد آن از طریق تسهیلات بانکی و 10 میلیارد دیگر از منابع مالی امداد تامین شده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول