اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان:

کمیته امداد تنها نهاد متولی ریشه کنی فقر در جامعه نیست

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) تنها نهاد متولی ریشه کنی فقر در جامعه نیست.

کمیته امداد تنها نهاد متولی ریشه کنی فقر در جامعه نیست

بهرام ولی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان امر توانمند سازی را مهم‌ترین رویکرد این کمیته امداد اعلام کرد و با اشاره به مراحل مختلف فرایند ورود، توانمندسازی و خروج مراجعان به این چرخه اظهار داشت: مدت زمانی که برای تحقیق و بررسی درخواست کننده برای استفاده از خدمات این نهاد صرف می‌شود، چندین برابر آن برای ارزیابی و انجام  کارهای کارشناسی برای توانمند و خروج وی از فرایند خدمات این نهاد وقت گذاری می‌شود که این موضوع همراهی و همدلی ویژه مسئولان را برای اجرای این فرایند ‌می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه تنها این نهاد متولی ریشه کنی فقر در جامعه نیست، بر همکاری و تعاملات بین بخشی سایر دستگاه‌ها و پرهیز از بخشی نگری تاکید کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ضمن تاکید بر نقش همکاری مسئولان در پیشبرد اهداف امداد،‌ خواستار تعامل بیش از پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی با این نهاد در مبارزه با فقر شد.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در پیش رو که جامعه را تهدید می‌کند، خواستار برنامه‌ریزی اصولی و تدوین قوانین و راهکارهای منطقی از سوی مجلس برای مقابله با آسیب‌ها شد.

ولی‌زاده همچنین تکریم ارباب رجوع و توجه واقعی به کرامت انسانی را سر لوحه کار امداد دانسته و خواستار تغییر نگرش سنتی دستگاه‌های اجرائی در تعامل با این نهاد با عنایت به کارکردهای تاثیرگذار امداد استان به ویژه در عرصه اشتغالزائی و مسکن شد. 

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول