اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

کانون پیروان ولایت در کمیته امداد امام (ره) ایجاد شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از ایجاد کانون فرهنگی پیروان ولایت در کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این کانون برای دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان ایجاد شده است.

کانون پیروان ولایت در کمیته امداد امام (ره) ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پیمان چترنور بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه اطلاع‌رسانی اوقات فراغت و در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور کمیته امداد در این نمایشگاه اظهار داشت: کمیته امداد اقدام به معرفی برنامه‌های فرهنگی آموزشی و مهارتی خود در این نمایشگاه کرده است.

وی از برنامه کمیته امداد برای اعزام دانشجویان به اردوهای داخل و خارج استان زنجان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها از اول تیر ماه آغاز و تا 15 شهریور ماه ادامه می‌یابد.

رئیس اداره فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از راه‌اندازی 9 کانون فرهنگی هنری برای ارائه خدمات فرهنگی هنری به مددجویان خبر داد و گفت: یک هزار نفر از دانش‌آموزان در برنامه‌های این کانون‌ها حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های طراحی شده برای کانون‌های فرهنگی هنری کمیته امداد امام خمینی (ره) به سمت خانواده محوری حرکت می‌کند.

چترنور حوزه‌هایی که کمیته امداد امام خمینی (ره) در آنها برنامه ارائه کرده است را دینی، اعتقادی، ورزشی و هنری اعلام کرد.

وی تاکید کرد: تقویت بنیان‌های اعتقادی نوجوانان و جوانان موجب واکسینه‌شدن آنها در مقابل آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از لحاظ‌شدن برنامه‌های فنی و حرفه‌ای برای اوقات فراغت مددحویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: افزایش مهارت آموزشی دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های این نهاد است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کانون جوانان پیروان ولایت برای مددجویان تصریح کرد: این کانون برای دانش‌آموزان دو مقطع راهنمایی و دبیرستان دایر شده است.

چترنور ادامه داد: در کانون‌های پیروان ولایت کلاس‌های مباحث دینی و مذهبی، مهارتی و زبان خارجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول