اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان تاکید کرد

حمایت از افکار و ایده‌های نو برای ایجاد اشتغال پایدار

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: به منظور ایجاد اشتغال پایدار در کشور باید از افکار و ایده‌های نو حمایت کرد.

حمایت از افکار و ایده‌های نو برای ایجاد اشتغال پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی بعد از ظهر امروز در جشنواره امتنان از کار آفرینان برتر استان زنجان اظهار داشت: برای ساختن یک استان آباد باید در تولید فکر، ایده و اندیشه همکاری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کار آفرینی در رشد و توسعه اقتصادی همه کشورها تاثیر دارد، خاطر نشان کرد: در ایران نیز در مقاطع مختلفی نیم نگاهی به مقوله کار آفرینی شده است، اما کافی نیست و در حال حاضر در ابتدای کار هستیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه باید برای ایجاد اشتغال پایدار از افکار و ایده‌های نو حمایت شود، اضافه کرد: فکر و اندیشه خلاق و نقش کار آفرینان جایگاه بسیار بزرگی دارد و باید از کار آفرینان حمایت شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی از کشورهای جهان توجه ویژه‌ای به تفکر و اندیشه دارند و برای جوانان خود هزینه می‌کنند، ادامه داد: این امر یک نوع سرمایه‌گذاری است و باید در ایران نیز به منظور رشد و تعالی کشور به کار آفرینی بها داده شود.

عباسی با اشاره به اینکه در سند چشم‌انداز 20 ساله نیز اشاره متعددی به اشتغال، رشد اقتصادی  و افزایش درآمد مردم شده است، تصریح کرد: احکامی که در سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری بوده است اهمیت این امر را بیشتر نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از کار آفرینان نقطه قوتی برای استان زنجان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: با استفاده از کار آفرینی به همه شاخص‌های مورد نظر دست پیدا می‌کنیم اما اگر به خلاقیت‌ها، فکر و اندیشه افراد بها داده نشود در رسیدن به اهداف خود با چالش‌ها و مشکلاتی روبه‌رو می‌شویم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه از سرمایه‌گذاری و تسهیل سرمایه‌گذاری در استان زنجان به صورت جدی حمایت می‌شود، ادامه داد: از طرح‌های کار آفرینان در استان حمایت‌های جدی می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه رشد و تعالی استان زنجان اهداف و برنامه‌های مختلفی در نظر داریم، تصریح کرد: کار آفرینان نقش قابل توجهی در تحقق اهداف استان دارند.

عباسی با اشاره به اینکه بخش دولتی در کنار بخش خصوصی است و از آنها حمایت می‌کند، یادآور شد: با توجه به اهمیت شعار سال جاری و هجمه‌های اقتصادی علیه کشور بخش خصوصی و دولتی باید کنار هم قرار گیرند و نباید هیچ لایه جدا کننده‌ای بین دولت و بخش خصوصی باشد.

وی تاکید داشت: باید در اقتصاد مقاومتی به اهداف خود برسیم و همچون گذشته در مقابل این تحریم‌ها و فشارها سربلند شویم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان افزود: خلاقان کشور این توانایی را دارند که همچون دوران دفاع مقدس در این هجمه‌های اقتصادی دشمنان علیه کشور پیروز میدان باشند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول