اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور:

زمینه اشتغال 44 نفر با تصویب 34 طرح جدید فراهم شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: نوزدهمین نشست ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی در شهرستان کنگاور با تصویب 34 طرح جدید همراه بود.

زمینه اشتغال 44 نفر با تصویب 34 طرح جدید فراهم شده است

حشمت‌الله عزیزی در حاشیه نوزدهمین نشست ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی شهرستان کنگاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور گفت: این طرح‌ها که با اعتبار 13 میلیارد ریالی به تصویب رسید، زمینه اشتغال چهل و چهار نفر را فراهم می‌کند.

عزیزی افزود: طرح‌های پیشنهادی امروز در زمینه‌های پرواربندی بره، پرواربندی گوساله، تولید کود آلی ورمی کمپوست و زنبورداری به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: از ابتدای تشکیل جلسات طرح توسعه کشاورزی در شهرستان کنگاور تاکنون 187 طرح با اعتباری قریب به 160 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 371 نفر به تصویب رسیده است.

عزیزی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: با تصویب اعتباری بالغ بر 94 میلیارد ریال، بیش از 100 پروژه عمرانی،  امسال در شهرستان کنگاور عملیاتی خواهند شد.

فرماندار شهرستان کنگاور تصریح کرد: اعتبار مصوب امسال با رشد 20 درصدی نسبت به سال قبل، حدود 4.7 کل اعتبارات استان را تشکیل می‌دهد.

عزیزی با اشاره به اینکه شهرستان کنگاور در حال حاضر با پیشرفت 86 درصدی پروژه‌های سال قبل، رتبه اول استان را از این حیث داراست، تاکید کرد: در کمیته برنامه‌ریزی سال گذشته، حدود 80 میلیارد ریال به پروژه‌های شهرستان کنگاور اختصاص یافت که این رقم تا پایان سال با افزایش 100 درصدی به بیش از 160 میلیارد ریال ارتقا پیدا کرد.

عزیزی با بیان اینکه در اعتبارات امسال نیز امکان افزایش رقم مصوب اولیه وجود خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، نسبت به جذب و هزینه به‌ موقع اعتبارات اقدام کنند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول