اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد:

اولویت اول و آخر اشتغال معدن فسفات، چرامی‌ها هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر قرار باشد در پروژه معدن فسفات چرام یک نفر و یا حتی 1000 نفر استخدام شود اولویت با مردم همین شهرستان خواهد بود.

اولویت اول و آخر اشتغال معدن فسفات، چرامی‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، محمدحسین حیدرپور عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی معدن فسفات شهرستان چرام اظهار داشت: در ارتقاء و توسعه صنعت و معدن ایران اسلامی، از هیچ دشمنی نباید هراسید و هر کسی که بخواهد ما را تحت فشار قرار دهد نباید عمل او را زیاد مهم بدانیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از سرمایه گذاران در این پروژه عنوان داشت: سرمایه‌گذار شبیه به یک پرنده است، یعنی اگر احساس ناامنی کند می‌ترسد و می‌پرد.

این مسئول با بیان این که اگر سرمایه‌گذار احساس امنیت نکند، سرمایه‌گذاری شکل نخواهد گرفت، گفت: وجود سرمایه‌گذار در نظام جمهوری اسلامی برای پیشبرد اهداف لازم است، بنابراین اولین خواهشی که از مردم و مسئولین داریم این است که با سرمایه‌گذاران همکاری کنند.

حیدرپور تصریح کرد: اگر قرار باشد در پروژه معدن فسفات چرام یک نفر و یا حتی هزار نفر استخدام شود از مردم همین شهرستان خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنی با سرمایه گذاران حاضر در جلسه ابراز داشت: وقتی سرمایه‌گذار شوق مردم و حضور آنان، حضور نیروی انتظامی و دیگر مسئولین را می‌بیند باید با تمام قدرت کار کند و نباید با تکیه بر کلنگ‌زنی یک سال دیگر شروع به کار کند.

وی با بیان این که معدن فسفات یک موهبت خدادادی است، متذکر شد: سرمایه‌گذاران تمام تلاش خود را برای ادامه فعالیت این پروژه عظیم به کار بگیرند.

حیدرپور میزان ذخیره معدن را بیش از 88 میلیون تن دانست و بیان کرد: این کار سرمایه‌گذاری عظیمی است، چرا که بیش از 120 میلیارد تومان باید سرمایه گذاری شود.

این مسئول اذعان داشت: همه ما به زوایای مشکلات کار آگاه هستیم و می‌توانیم با توان بالا و تعامل با یکدیگر  در تحقق هر چه زودتر این پروژه کلان گام برداریم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول