اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خبر داد

افتتاح 1788 طرح خود اشتغالی در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از افتتاح 1788 طرح خوداشتغالی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی در این استان خبر داد.

افتتاح 1788 طرح خود اشتغالی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمدزاده ظهر امروز در مراسم طرح آفتاب که در تالار شهروند برگزار شد با بیان اینکه بهزیستی هر استانی مشکلات خود را دارد، به اجرای طرح ابتکاری آفتاب اشاره کرد و اظهار کرد: حضور رئیس سازمان و معاونان در جمع خانواده‌های معلولان منجر می‌شود که مشکلات این خانواده‌ها راحت‌تر مطرح و رسیدگی شود.

وی با اشاره به مشکلات بهزیستی استان اصفهان افزود: بزرگ‌ترین مشکل جامعه مورد هدف بهزیستی در حال حاضر اشتغال و مسکن است که در بخش مسکن سهم آورده معلولان بزرگ‌ترین مشکل مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: 110 خانواده مشکل‌دار را برای این طرح آفتاب انتخاب کرده‌ایم تا مشکلات خود را مطرح کنند.

وی به کارگاه‌های خود اشتغالی اشاره و اضافه کرد: با این کارگاه‌ها نشان دادیم که توانمندی اصفهان بسیار زیاد است، اما برای توسعه این کارگاه ردیف بودجه می‌خواهیم که مسئولان باید آْن را تأمین کنند.

محمدزاده به طرح خود اشتغالی در اصفهان پرداخت و گفت: امروز با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور یک طرح به نمایندگی از سایر مشاغل افتتاح خواهد شد همچنین در این هفته هزار و 788 طرح خوداشتغالی و 33 مرکز جدید و 174 مسکن امروز افتتاح می‌شود.

وی گفت: هزار و 900 طرح با اعتباری بالغ بر نیم میلیارد تومان در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول