اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس:

شاهد محرومیت‌زدایی در شرق کرمان هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر روز شاهد پیشرفت‌، توسعه و محرومیت‌زدایی در شرق استان کرمان هستیم.

شاهد محرومیت‌زدایی در شرق کرمان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، موسی غضنفرآبادی ظهر امروز در آیین افتتاح مؤسسه تسنیم در بخش روداب نرماشیر اظهار داشت: مسئولان با تمام توان به دنبال رفع مشکلات مردم هستند.

 نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر روز شاهد پیشرفت‌های توسعه و محرومیت‌زدایی در شرق استان کرمان هستیم.

وی از عملکرد مسئولان شهرستان نرماشیر ابراز رضایت کرد و وجود دو امام جمعه پویا و فعال را از مزایای شهرستان نرماشیر دانست.

امام جمعه روداب نیز در این آیین به توضیح واژه تسنیم پرداخت و تصریح کرد: تسنیم نام نهری در بهشت است که ویژه بندگان خاص خدا است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی مصطفویان به اهمیت ترویج، فهم و درک بیشتر نهج‌البلاغه تأکید کرد و افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری جامعه ما بیش از هر زمان دیگر به نهج‌البلاغه نیازمند است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول