اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جم:

حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در محرومیت‌زدایی قابل‌ تقدیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جم گفت: حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در طرح‌های هجرت و محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف قابل‌ تقدیر است.

حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در محرومیت‌زدایی قابل‌ تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم احمد رئیسی عصر امروز در بازدید از طرح هجرت و اردوهای جهادی در شهرستان جم اظهار داشت: اردوهای طرح هجرت از طرح‌های مهم و سازنده در کشور است که با تلاش و همکاری آموزش و پرورش و بسیج سازندگی عملیاتی شده است.

فرمانده سپاه شهرستان جم با تاکید بر اینکه در طرح هجرت حضور پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان در محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات نقاط محروم جامعه بسیار مؤثر بوده بیان داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی در طرح هجرت حضوری چشمگیر و تاثیرگذار داشتند و خدمات بسیار بزرگی انجام دادند.

وی اضافه کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان از اهداف مهمی است که در اجرای طرح هجرت مورد توجه بوده و با مشارکت گسترده دانش‌آموزان و دانشجویان و برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم بسیج سازندگی هر سال شاهد مشارکت جمعیت بیشتری از دانش‌آموزان و دانشجویان در این طرح خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: سپاه و بسیج سازندگی از سال 84 تاکنون به صورت قانونی با حمایت مقام معظم رهبری توانسته‌اند به صورت گسترده به بحث محرومیت‌زدایی بپردازد و این موفقیت ارزشمند محقق نمی‌شود مگر در سایه ولایت‌مداری، اجرای فرامین مقام معظم رهبری و عنایت پروردگار و تمام بسیجیان در این مسیر مستقیم حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان جم عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گرفته در سال جاری در شهرستان جم با توان بالاتری از پتانسیل نیروی انسانی در طرح هجرت حضور خواهیم یافت و از هیچ توان و پتانسیلی در راستای خدمت‌رسانی دریغ نخواهیم کرد.

رئیسی تصریح کرد: کیفیت بخشیدن به برنامه‌های جهادی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول