اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه‌ بیت‌المقدس کردستان خبر داد

اجرای 162 پروژه محرومیت‌زدایی در کردستان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه‌بیت المقدس کردستان از اجرای 162 پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی سپاه‌ بیت‌المقدس در سال‌جاری در مناطق محروم این استان خبر داد.

اجرای 162 پروژه محرومیت‌زدایی در کردستان

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از رشد سه برابری برنامه‌های محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه‌های عمرانی سپاه‌بیت‌المقدس کردستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته 54 پروژه مختلف توسط بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس با محوریت روستاهای محروم و دورافتاده اجرا شده است.

به گفته وی، آبرسانی، احداث زمین فوتبال، ساخت دهیاری، بهسازی، مرمت مدرسه و مساجد از جمله طرح‌های بوده که در سال گذشته توسط سپاه استان با صرف اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

اجرای 480 هزار نفر روز فعالیت توسط بسیج سازندگی

رجبی خاطرنشان کرد: سپاه بیت‌المقدس کردستان با اجرای 480 هزار نفر روز فعالیت توسط بسیج سازندگی استان در سال گذشته زمینه بهره‌برداری از 54 پروژه عمرانی زودبازده، کم‌هزینه و عام‌ا‌لمنفعه را در روستاهای دور افتاده و مناطق محروم فراهم کرد.

به گفته وی، به همت بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس 302 واحد مدرسه در روستاهای سطح استان در سال گذشته مرمت و بهسازی شده‌اند.

بهره‌برداری از بیمارستان 64 تخت‌خوابی سپاه در سنندج

فرمانده سپاه ‌بیت‌المقدس کردستان در ادامه از بهره‌برداری از بیمارستان 64 تختخوابی سپاه در سال‌جاری در سنندج خبر داد و افزود: بهره‌برداری از مرکز MRI با پیشرفته‌ترین دستگاه در بیمارستان شهید قاضی سنندج هم از دیگر برنامه‌های امسال سپاه کردستان است.

رجبی ایجاد بیمارستان‌های صحرایی در نقاط محروم را از دیگر برنامه‌های سپاه در راستای محرومیت‌زدایی عنوان کرد و ادامه داد: : امسال نیز با بهره‌گیری از توان گروهای جهادی چندین بیمارستان صحرایی در مناطق محروم استان با امکانات و تجهیزات کامل، احداث و به‌صورت رایگان خدمات مختلف را به مردم استان ارائه خواهند داد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه از تبدیل وضعیت بیش از 200 بسیجی فعال و تمام‌وقت خبر داد و گفت: این تعداد به‌صورت رسمی جذب سپاه کردستان می‌شوند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول