اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل:

اعزام 60 دانشجوی بسیجی به مناطق محرومیت با هدف محرومیت‌زدایی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: 60 نفر از دانشجویان بسیجی برای اجرای طرح‌‌های محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی عازم این مناطق شدند.

اعزام 60 دانشجوی بسیجی به مناطق محرومیت با هدف محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر اسفندیاری عصر امروز در مراسم اعزام این کاروان در اردبیل اظهار داشت: این تعداد دانشجو در قالب دو گروه جهادی به روستای گندم‌آباد خلخال و ساوجبلاغ اردبیل اعزام شدند تا در مباحث محرومیت‌زدایی فعالیت کنند.

وی با یادآوری اینکه ساخت خانه محرومان، احداث پل، مسجد، نوسازی مدارس، خانه عالم روستایی و برخی دیگر از پروژه‌های عمرانی از جمله اولویت‌های کاری این گروه جهادی بوده است، خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم به سرعت طرح‌ها و پروژه‌های مورد نظر را عملیاتی و اجرایی کنیم به طوری که در سال‌های اخیر نیز از محل اعتبارات عمرانی استان اجرای 141 پروژه بسیج سازندگی در دست اقدام است.

اسفندیاری یادآور شد: از این تعداد پروژه تعریف شده حدود 30 پروژه تاکنون تکمیل شده و 15 پروژه نیز در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از امروز طرح ولایت بسیج دانشجویی نیز به شکل رسمی آغاز شد.

این طرح با هدف آشنایی دانشجویان با اندیشه‌های ناب و اصیل انقلاب اسلامی آشنایی با سیره نظری و عملی ائمه معصومین در بعد اخلاقی و تربیتی و بحث آشنایی دانشجویان با توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان اجرا می‌شود.

در این طرح دانشجویان با توطئه‌ها و ریشه‌های شیطنت استکبار جهانی به شکل داخلی و خارجی آشنا شده و راه‌های مقابله با آن را مورد نظر و توجه قرار می‌دهند تا اهداف مورد نظر تحقق پیدا کند.

طرح ولایت بسیج به صورت غیر‌‌متمرکز در داخل استان اردبیل اجرا شده و تا سوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت به طوری که دانشجویان در قالب بحث‌های خداشناسی و روانشناسی با مکاتیب انحرافی و جریان‌های منحط آشنایی پیدا کرده و اطلاعات سیاسی و تحلیل‌های بین‌المللی آنها تقویت شده و مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول