اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق بوشهر خبر داد

افتتاح 34 پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر در سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در سال جاری 34 پروژه عمرانی با محوریت محرومیت زدایی با اعتبار بیش از 11 میلیارد ریال در سطح استان بوشهر به بهره‎برداری می‎رسد.

افتتاح 34 پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی ناصر دولاح پیش از ظهر امروز در نشست با مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه دشتی با اشاره به پروژه‎های تکمیلی توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق استان بوشهر که در سال جاری افتتاح و مورد بهره‎برداری قرار می‎گیرند اظهار داشت: احداث 6 باب مسجد با 4 میلیارد و 738 میلیون و 680 هزار ریال اعتبار از جمله این طرح‎ها است.

وی تکمیل پنج باب مسجد با 880 میلیون ریال و احداث سه خانه نیازمندان با اعتبار 455 میلیون ریال را از دیگر طرح‎های این سازمان در سال جاری در استان بوشهر ذکر کرد.

دولاح افزود: احداث 6 باب غسالخانه با اعتبار 397 میلیون و 800 هزار ریال، تکمیل شش باب حسینیه با اعتبار یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال، احداث 3 باب خانه بهداشت با اعتبار 765 میلیون ریال، احداث یک زمین چمن ورزشی با هزینه 345 میلیون و 600 میلیون ریال و احداث یک زمین ورزشی با اعتبار 100 میلیون ریال از دیگر پروژه‎هایی است که امسال مورد بهره‏برداری قرار می‎گیرد.

وی احداث یک پارک تفریحی کودک در گلستان ساحلی دشتی با اعتبار 100 میلیون ریال، احداث خانه عالم محمدآباد دشتی، آسفالت و بهسازی راه روستایی بصری بخش آبپخش دشتستان، تکمیل ساختمان مؤسسه فرهنگی حضرت عباس (ع) بوشهر و تکمیل مصلای نماز جمعه برازجان را از دیگر پروژه‎های این سازمان عنوان کرد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه دشتی نیز در این نشست گفت: بسیجیان همانطور که در 8 سال دفاع مقدس حضوری موفق داشتند امروز نیز در بحث سازندگی پیشتاز هستند.

علی فقیه افزود: بسیجیان ستون‎های انقلاب هستند و در هر جایی که نیاز باشد بسیجیان حضوری فعال دارند.

وی یادآور شد: بسیجیان سربازان ولایت هستند و در عرصه‎های گوناگون این داعیه را اثبات کرده‎اند و تمام ترس دشمنان انقلاب و اسلام نیز از همین قشر است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول