اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

سالانه 10 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سالانه 10 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور توسط قرارگاه سازندگی کوثر وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام می‌شود.

سالانه 10 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سیدضیاء‌الدین حزنی در مراسم افتتاح فاز دوم گلزار شهدای شهر فیروزان اظهار داشت: محرومیت‌زدایی، مردمداری و مردمیاری سه شعار اساسی قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران است که توانسته برحسب فرمان مقام معظم رهبری سالانه در مناطق محروم با انجام پروژه‌های عام‌المنفعه بخشی از محرومیت را از چهره این مناطق بزداید.

وی با اشاره به اینکه سالانه 10 هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط این قرارگاه در کشور انجام می‌شود، ادامه داد: از سر جمع سود فعالیت‌های قرارگاه سالانه بیش از 50 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها تخصیص و هزینه می‌شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در شهرستان نهاوند تاکنون 268 میلیون تومان برای اجرای چند پروژه عام‌المنفعه هزینه شده‌ که همگی آنها به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی 500 میلیون تومان به واسطه این سفر برای عمران و آبادانی در روستاهای شهرستان نهاوند به ویژه بخش خزل برای تعمیر و تجهیز مساجد این روستاها در اختیار سپاه پاسداران قرار داد تا به صلاحدید فرماندار نهاوند، فرمانده سپاه و اعضای شورای اسلامی هزینه شود.

فرماندار نهاوند نیز اظهار داشت: امسال 850 میلیون تومان برای اجرای 15 پروژه عمرانی شهرداری شهر فیروزان تخصیص یافته است.

اسماعیل زارعی‌کوشا از هزینه 285 میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدای شهر فیروزان خبر داد و ابراز داشت: 40 میلیون تومان از این اعتبار توسط قرارگاه غرب کوثر وابسته به قرارگاه خاتم تأمین شده است.

وی شورای اسلامی شهر فیروزان را به واسطه عملکرد مطلوب در اجرای قوانین و رفع مشکلات شهر فیروزان به عنوان شورای اسلامی نمونه نهاوند خواند و افزود: شهر فیروزان با 5 هزار نفر جمعیت نقش بسزایی در تأمین مایحتاج کشاورزی نهاوند دارد.

امام جمعه نهاوند نیز خدمت به مردم را در سایه ولایت فقیه از نعمات انقلاب اسلامی خواند و ابراز داشت: هر آنچه که بتوانیم در راستای رفع محرومیت در بخش‌های محروم همانند خزل تلاش کنیم در پیشگاه خدای متعال دارای اجر و قرب بیشتری هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی توجه به خواسته‌های مردمی و تکریم ارباب رجوع را از وظایف مسئولان خواند و افزود: شخصی به نام افشاری 500 میلیون تومان برای محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه‌های درمانی عام‌المنفعه بخش خزل کمک کرد.

در پایان فاز دوم گلزار شهدای شهر فیروزان در یک هزار متر مربع افتتاح شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول