اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار زنجان:

هدف سفرهای ریاست جمهوری محرومیت‌زدایی است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار زنجان گفت: هدف سفرهای ریاست جمهوری محرومیت‌زدایی است.

هدف سفرهای ریاست جمهوری محرومیت‌زدایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا براتی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دولت در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان اظهار کرد: سفرهای دولت موجب بازنگری در چهره شهرها شده است.

وی با اشاره به اینکه سفرهای دولت موجب عمران و آبادی شهرها و استان‌های کشور شده است، افزود: باید اقداماتی که با انجام سفرهای ریاست جمهوری توسط دولت انجام شده است، به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

معاون عمرانی فرماندار زنجان اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه خدمات دولتی را امری مهم عنوان کرد و افزود: اطلاع‌رسانی در این زمینه موجب آگاهی مردم می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر اتمام پروژه‌های ناتمام سه دور گذشته افزود: این امر باید با جدیت از سوی دستگاه‌های اجرایی دنبال شود. باید پروژه‌هایی که ناتمام هستند تا پایان سال مالی 91 به پایان برسد.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های دور چهارم سفر ریاست جمهوری اضافه کرد: این امر نیز باید مورد توجه مسئولان در دستگاه‌های اجرایی شهرستان زنجان قرار گیرد. در ادامه این مراسم نمایشگاه دستاوردهای دولت در فرهنگسرای امام خمینی(ره) افتتاح شد.

این نمایشگاه که از امروز آغاز شده است، تا یک هفته دیگر در همین محل دایر است. بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد بوده و از ساعت هشت صبح تا 20 شب دایر است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول