اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان خبر داد

شناسایی 196 پروژه محرومیت‎زدایی در گلستان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از شناسایی 196 پروژه محرومیت‎زدایی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 37 پروژه تکمیل و به بهره‎برداری رسیده است.

شناسایی 196 پروژه محرومیت‎زدایی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان بسیج اقشار استان اظهار داشت: اگر 159 پروژه باقیمانده تامین اعتبار شوند به زودی عملیاتی می‌شوند.

وی تصریح کرد: سال گذشته برای طرح‎های محرومیت‎زدایی در گلستان 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه توجه به بخش‎های اقتصادی در قالب بسیج سازندگی توسط این نهاد انجام می‎شود متذکر شد: عملیات اجرایی پروژه ملی راه‎آهن گرگان به اینچه‎برون از طریق قرارگاه سازندگی قرب کربلا و سد نرماب مینودشت نیز از دیگر فعالیت‎هایی است که توسط قرارگاه سازندگی انجام می‎شود.

بابایی خاطر نشان کرد: بخشی از درآمدهای قرارگاه‎های سازندگی توسط سپاه پاسداران برای محرومیت‎زدایی تامین می‎شود.

وی به ارائه برنامه‎های سپاه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: سالانه 300 یادواره شهدا در استان برگزار می‎شود همچنین در جمع‎آوری خاطرات شهدا، ساخت فیلم و انیمیشن اقدامات خوبی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: با ایجاد و ساماندهی وبلاگ‎های مختلف در قالب وبلاگ‎نویسان بسیج، زمینه ورود جوانان به عرصه آی‎تی نیز فراهم شده است تا در فضای مجازی به ترویج این فرهنگ مقدس بپردازند.

بابایی از آمادگی برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای استان در سال 1393 خبر داد و گفت: در این برنامه فرهنگی بنا داریم تا فعالیت‎های مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت را شدت ببخشیم.

وی بومی‎سازی برنامه‎های فرهنگی توسط هنرمندان استان را یکی از اقدامات مؤثر برشمرد و متذکر شد: کارهای فاخری در عرصه ایثار و شهادت صورت گرفته که یکی از آنها نمایش 40 روزه "ستاره صبح" بود که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول