اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

رویکرد محرومیت‌زدایی دولت موجب پیشرفت روستاها شد

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: رویکرد محرومیت‌زدایی دولت، موجب پیشرفت روستاها شد.

رویکرد محرومیت‌زدایی دولت موجب پیشرفت روستاها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عباس حسینی نژاد صبح امروز در آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای هولای ساری با بیان اینکه همت خیران در مشارکت با دولت در ایجاد فضاهای آموزشی، ورزشی و درمانی چشمگیر است، اظهار داشت: اگر در زمان حیات بتوانیم از داشته‌های خود در راه نیات خیربخشش داشته باشیم بزرگ‌ترین لذت است.

وی به خدمات دولت در اقصی نقاط کشور اشاره کرد و گفت: رویکرد دولت محرومیت‌زدایی است و ما با این نگاه دولت شاهد پیشرفت روستاها در بخش‌های مختلف هستیم.

حسینی‌نژاد به رونق خدمات در روستاها اشاره کرد و یادآور شد: توفیقات دولت نهم و دهم توسعه خدمات متوازن در تمام نقاط به ویژه روستاها است.

این مسئول به مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: اگر در اجرای پروژه‌های ورزشی تسریع ‌شود نشان از مشارکت مردمی در آن کار است.

فرماندار ساری خدمات دولت احمدی‌نژاد را در سال‌های اخیر مطلوب دانست و یادآور شد: خدمات دولت‌های دیگر را انکار نمی‌کنیم ولی نگاه این دولت در سال‌های اخیر موجب پیشرفت کشور شد.

وی در بخشی از سخنانش به راه دسترسی مطلوب از سالن ورزشی اشاره کرد و گفت: برای ایجاد راه دسترسی مناسب به این سالن ورزشی که زمینش از سوی خیران اهدا شد به نحو مطلوبی ساماندهی شود.

به گزارش فارس، روستای هولا دارای 450 خانوار است و زمین اختصاص داده شده به سالن ورزشی از سوی شادروان حاج ولی الله و غلامحسین هادی‌نژاد به مساحت 2 هزار متر اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول