اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان روانسر خبر داد

اختصاص 80 میلیارد ریال اعتبار برای انجام طرح‌های عمرانی روانسر

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: 80 میلیارد ریال اعتبار برای انجام طرح‌های عمرانی شهرستان روانسر در سال‌جاری اختصاص یافته است.

اختصاص 80 میلیارد ریال اعتبار برای انجام طرح‌های عمرانی روانسر

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، جلال صفری در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان روانسر اظهار کرد: 80 میلیارد ریال اعتبار برای انجام طرح‌های عمرانی شهرستان روانسر در سال‌جاری اختصاص یافته است.

صفری با بیان اینکه این اعتبارات نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است افزود: این اعتبار برای اجرای 115 طرح در زمینه‌های عمومی، دفاعی، اجتماعی و اقتصادی هزینه خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در برنامه‌های عمرانی سال‌جاری اولویت با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است مهمترین این طرح‌ها را اجرا و تهیه طرح‌های هادی روستایی، تکمیل و توسعه شهرک صنعتی، تکمیل استخر سرپوشیده و ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی و احداث واحدهای آموزشی اعلام کرد.

فرماندار شهرستان روانسر تصریح کرد: در حال حاضر 195 پروژه عمرانی شهرستان روانسر با اعتباری بیش از 131  میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 75 درصد در حال ساخت هستند.

ملاعبدالله غفوری نیز با بیان اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درشهرستان روانسر بیشتر مشهود است گفت: همه باید تلاش کنیم تا پتانسیل‌ها و توانایی‌های بالقوه این شهرستان در عرصه‌های مختلف بالفعل شود.

 غفوری افزود: صیانت از امنیت، حفظ وحدت و همدلی در شهرستان تکلیف همه مسئولان و مردم است و همه باید در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی از نظام اسلامی به عنوان احیاگر ارزش‌ها و مبتنی بر عدالت اجتماعی یاد کرد و خدمت به آحاد جامعه را عامل مهمی در براندازی دسیسه‌ها و توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان انقلاب و عزت ایران اسلامی عنوان کرد.

امام جمعه روانسر با اشاره به اینکه رعایت تقوای الهی در تمام شئون اسلامی همواره مورد تاکید است، گفت: یکی از ضروریات انقلاب اسلامی حضور تنگاتنگ در میان مردم و رسیدگی مستقیم مشکلات و دیدار چهره‌به‌چهره است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول