اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

120 میلیارد تومان اعتبار شهرداری اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: بودجه شهرداری اردبیل و سازمان‌های تابعه آن 120 میلیارد تومان است.

120 میلیارد تومان اعتبار شهرداری اردبیل

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با کسر ارقام تکراری این بودجه 100 میلیارد تومان است که بر اساس وضعیت موجود و اولویت‌بندی‌هایی که انجام دادیم تلاش می‌کنیم این میزان اعتبار را صرف پروژه‌های عمرانی و عملیاتی کنیم.

شهردار اردبیل مطالبه اصلی مردم اردبیل را توجه جدی به عمران شهری و بحث آسفالت‌ریزی اعلام کرد و افزود: نسبت به سال گذشته 80 درصد اعتبار حوزه آسفالت افزایش یافته و در کنار آن شاهد عملیاتی شدن برخی از پروژه‌های شهرسازی، ترافیکی و توسعه فضای سبز هستیم.

بدری گفت: اکیپ‌های آسفالت و توسعه فضای سبز به جد در فصل کاری فعال هستند تا بتوانیم در کشت نهال و بوته‌های گل نیز موفق عمل کنیم. در سه ماه اول امسال سه برابر سال گذشته در یک حرکت انقلابی نهال و گل در اردبیل کاشته شده است که رقم آنها حدود 27 هزار نهال و یک میلیون بوته گل بوده است.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: بیش از 61 درصد بودجه شهرداری اردبیل در قالب 9 برنامه و هشت طرح در حال اجراست که در بخش‌های آسفالت، لکه‌گیری توسعه حمل و نقل و فضای سبز جزو برنامه‌هاست.

بدری ابراز داشت: این اولویت‌ها سبب شده تا شهر اردبیل به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح 14 پروژه عمرانی در سوم خرداد با 860 میلیون تومان اعتبار خبر داد و گفت: شهرداری اردبیل برخی از طرح‌ها و پروژه‌های خود را نیز در هفته دولت و دهه فجر افتتاح می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: برای حل مشکل ترافیک شهری با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص اردبیل و حضور میلیون‌ها گردشگر در این شهر تدوین طرح جامع حمل و نقل ترافیک ضروری به نظر می‌رسد که با انتخاب مشاور مجرب این کار آغاز شده است.

بدری افزود: بر این اساس می‌توانیم در آینده در بخش حمل و نقل شهری پیش‌بینی اجرای مترو و منو ریل را داشته باشیم که انتظار می‌رود طرح جامع حمل و نقل اردبیل سال 92 به تصویب نهایی برسد.

شهردار اردبیل در مورد اجرای پل ایستگاه سرعین نیز اظهار داشت: بر اساس مطالعات اولیه با لغو اجرای پل بزرگ ایستگاه سرعین قرار است برای حل مشکل ترافیکی این نقطه از شهر دو پل روگذر همراه با دور برگردان‌های مناسب طراحی شده و شکل اجرا به خود بگیرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول