اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم عنوان کرد

کمبود اعتبار 6 میلیارد تومانی شهرداری بم

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: شهرداری بم برای آسفالت کامل کوچه‌ها و معابر با کمبود اعتبار 6 میلیارد تومانی مواجه است.

کمبود اعتبار 6 میلیارد تومانی شهرداری بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین شایق بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به برگزاری بخشی از رزمایش موشکی کشور در محدوده بم اظهار داشت: اقتدار نظامی ایران به ویژه فناوری پیشرفته موشکی، دشمن را به ستوه آورده‌ و این اقتدار در سایه حمایت همه جانبه ملت حاصل شده است.

وی افزود: ‌این موشک‌ها به خوبی به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کرد و این نشان دهنده اوج اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

شایق همچنین دستیابی ایران به دانش پیشرفته موشکی با وجود تحریم‌های چند‌ ساله غرب را به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در پرتو عنایت خداوند و تلاش فرزندان غیور ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: همواره حضور پر خیر و برکت مردم و حمایت آنها از نظام، پیشرفت کشور در همه ابعاد را به همراه داشته است.

فرماندار بم در این جلسه با کمبود اعتبار 6 میلیارد تومانی شهرداری بم برای آسفالت کامل کوچه‌ها و معابر اشاره کرد.

شایق با اشاره به فعالیت مستمر شهرداری بم در مورد آسفالت معابر و کوچه گفت: اعتباری معادل 22 میلیارد تومان برای این امر اختصاص یافته، اما با این اعتبار فقط کوچه‌ها و معابر بالای 12 متر آسفالت می‌شوند.

وی افزود‌: برای آسفالت کوچه‌ها و معابر زیر 12 متر اهالی باید 30 درصد هزینه‌ها را بپردازند و برای آسفالت کامل کوچه‌ها و معابر بم شهرداری 6 میلیارد تومان کمبود اعتبار دارد.

شایق در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح جمع‌آوری معتادان پر‌خطر در سطح شهرستان بم اشاره کرد و گفت: با همکاری خوب ادارات مربوطه طی چهار روز 150 نفر از این معتادان از سطح شهر جمع‌آوری و سالم‌سازی آنها به سرعت در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول