اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل:

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار به شبکه خدا‌آفرین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: 100 میلیارد تومان اعتبار از محل اوراق مشارکت به شبکه خدا‌آفرین اختصاص یافته است.

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار به شبکه خدا‌آفرین

داود نجفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل سنگین‌ترین پروژه حوزه آب و خاک استان را مربوط به شبکه خدا‌آفرین دانست و اظهار داشت: در دو سال اخیر دو برابر 9 سال گذشته کار و انجام تعهد در این طرح صورت گرفته است به طوری که اسناد مناقصه تهیه شده و در تمام جبهه‌ها بدون محدودیت و با انتخاب پیمانکار پروژه در حال اجراست.

وی از برگزاری مناقصه محدود در جبهه کاری جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: 65 کیلومتر کانال اصلی در سه ماه سال 92 تکمیل می‌شود و قرار است با برگزاری مناقصه محدود پیمانکار به هر تعدادی که در این پروژه نیاز باشد انتخاب کنیم تا روند تسریع پروژه را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار از محل فروش اوراق مشارکت به این پروژه و همچنین فروش سهام میعانات خبر داد و به خبرنگار فارس گفت: ‌38 میلیارد تومان بودجه برای تکمیل آن در لایحه پیش‌بینی شده است که با حرکت بسیجی‌وار می‌توانیم این مجموعه را تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

نجفیان از پیشنهاد استاندار اردبیل در توسعه و بهره‌برداری از رودخانه بالهارود به طول 80 کیلومتر یادآور شد: ما با احداث استخر می‌توانیم از سیلاب‌های فصلی در این رودخانه جلوگیری کرده و از این استخر‌ها نیز به صورت چند جانبه استفاده کنیم.

این مسئول در خصوص آخرین وضعیت سد بفراجرد نیز عنوان کرد:‌ در این زمینه نیز که با هدف انتقال آب به خلخال انجام می‌شود انتخاب پیمانکار و اجرای پروژه در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در پایان سخنان خود از در دست مطالعه بودن شبکه آبیاری زهکشی سد عمارت خبر داد و به خبرنگار فارس اظهار داشت: تنها مشکل ما در خصوص آبیاری و زهکشی اراضی پایین دست یامچی به ویژه منطقه علی‌بلاغی،‌ ضرورت تکمیل تصفیه‌خانه پس‌آب شهری و انتقال آب مورد نیاز از این طریق است که ردیف اعتباری نیز در این زمینه تخصیص یافته است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول