اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر توسعه فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری جشنواره علوم و هنرهای قرآنی در شهرستان‌های خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی از برگزاری یازدهمین جشنواره علوم و هنرهای قرآنی در همه شهرستان‌های این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره علوم و هنرهای قرآنی در شهرستان‌های خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، یوسف امینی اظهار داشت: مرحله شهرستانی یازدهمین جشنواره علوم و هنرهای قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه این جشنواره که به صورت استانی برگزار می‌شود در دهه فجر است.

وی هم‌چنین از برگزاری نمایشگاه قرآن در تمام شهرستان‌ها خبر داد و گفت: ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است هر چند ما در طول سال برنامه‌های قرآنی زیادی با همکاری موسسات قرآنی برگزار می‌کنیم اما فعالیت‌های قرآنی ماه رمضان شاخص‌تر است.

امینی افزود: هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه و جشنواره علوم و هنرهای قرآنی در شهرستان‌های خراسان‌رضوی از خادمین و فعالان قرآنی نیز در شهرستان‌ها تقدیر می‌شود.

وی برگزاری محافل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: محافل انس با قرآن ‌کریم نیز در تمام شهرستان‌های استان خراسان‌رضوی از جمله مشهد برگزار می‌شود.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی ادامه داد: این محافل هر ساله برگزار می‌شود و در این ارتباط نیز با استقبال بی‌نظیر مردم رو به رو می‌شود هر چند برگزار کنندگان اصلی این محافل نیز مردم هستند.

امینی ادامه داد: دوره‌های آموزشی قرآن در 15 محور به صورت استانی در موسسات قرآن و عترت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول