اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

گسترش صنعت گردشگری نیازمند زیرساخت‌های متعالی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: بسط و گسترش صنعت گردشگری و به تبع آن جلب و جذب توریست نیازمند ساختارهای عمیق و متعالی است.

گسترش صنعت گردشگری نیازمند زیرساخت‌های متعالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی صبح امروز در نشست بررسی مسایل و راهکارهای اعتلای گردشگری در شهرستان گرمی اظهار داشت: ما شاهد ظرفیت‌های گسترده و متنوع گردشگری در این شهرستان هستیم که با اندک توجهی به آن می‌توان نسبت به ورود تعداد زیادی از مسافران به این شهرستان امیدوار باشیم.

وی با بیان اینکه توسعه قابلیت‌های گردشگری در این شهرستان باید در راس برنامه‌های مسئولان قرار گیرد، از متولیان صنعت گردشگری گرمی خواست با برنامه‌ریزی‌های گسترده زمینه توسعه این صنعت را فراهم کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرستان گرمی در نوروز امسال شاهد افزایش قابل توجه ورود مسافران بود، افزود: این افزایش ورود گردشگران و اقبال مسافران برای حضور در این شهرستان مسئولیت ما را در پرداختن به زیرساخت‌های گردشگری افزون می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گرمی نیز در این جلسه ابراز داشت: این شهرستان از قابلیت گردشگری بالایی برخوردار است و احیای ظرفیت‌های طبیعی آن توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

مسعود ناقلی از ثبت ورود بیش از 41 هزار گردشگر در تعطیلات نوروزی به شهرستان گرمی خبر داد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

وی وجود آب و هوای مناسب، گردشگاه‌های طبیعی، ارتفاعات زیبا، نوار مرزی سرسبز، اماکن تفریحی همچون دریاچه گیلارلو، توده‌های جنگلی و روستاهای تاریخی را از دلایل افزایش شمار گردشگران و مسافران به منطقه گرمی برشمرد.

این مسئول تصریح کرد: توجه و همت مسئولان منطقه در تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل پروژه‌هایی از جمله بقعه متبرکه قلعه برزند، فاز دوم منطقه گردشگری گیلارلو و احیای مناطق گردشگری دیگر می‌تواند در توسعه صنعت گردشگری گرمی موثر باشد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول