اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

صنعت گردشگری در آذربایجان غربی رونق یابد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: صنعت گردشگری آذربایجان غربی در ایام نوروز باید رونق یابد.

صنعت گردشگری در آذربایجان غربی رونق یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سید جواد محمودی ظهر امروز در جلسه‌ای که با هدف آماده کردن تسهیلات نوروزی برای مسافران برگزار شد، اظهار داشت: در شهرستان‌های مختلف استان ما در شمالی‌ترین و جنوبی‌‌ترین مناطق ظرفیت‌های زیادی برای جذب مسافران نوروزی وجود دارد که باید در راستای اطلاع‌رسانی و معرفی آنها گام‌های بلندی برداشته شود.

وی ایام نوروز را فرصت مناسبی برای درآمدزایی دستگاه‌های اجرایی و شهرداران دانست و گفت: چنانچه بسترهای مورد نیاز و خدمات رفاهی وسیع برای مسافران نوروزی فراهم شود از این محل درآمد زیادی برای استان کسب شده و به دنبال آن بسیاری از مشکلات مالی رفع خواهد شد.

این مسئول پیست اسکی خوشاکو ارومیه یک ظرفیت بی‌بدیل برای استان عنوان کرد و افزود: باید واحدهای خدمات رفاهی و تفریحی در این منطقه با هدف جلب رضایت مسافران بیش از بیش فراهم شود چرا که در سطح کشور فقط به تعداد انگشت‌شمار پیست اسکی وجود دارد پس نباید از این ظرفیت خدادادی غفلت کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه ستاد تسهیلات نوروزی خوی، مهاباد و ارومیه سال جاری رتبه‌های برتر کسب کردند، افزود: همه شهرستان‌های استان به دلیل بهره‌مندی از ظرفیت‌های طبیعی بی‌شمار به نوبه خود می‌توانند جزء اولین‌ها باشند.

محمودی تاکید کرد: لازمه جذب مسافر هزینه کردن اعتبارات کلان نیست زیرا برای اینکه در این ارتباط فعالیت گسترده صورت بگیرد لازم نیست اقدامات هزینه‌بر انجام شود بلکه با اجرای برنامه‌های کم‌هزینه و ابتکاری می‌توان توجه مسئولان به استان خودمان معطوف کنیم.

انتهای پیام/غ20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول