اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمه:

صنعت گردشگری در گرمه رونق یافته است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمه گفت:‌ صنعت گردشگری در این شهرستان نوپا رونق یافته است.

صنعت گردشگری در گرمه رونق یافته است

منصور درتومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بر اساس آمار شمار مسافران ورودی نوروزی از شهرستان گرمه امسال نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی یافته است.

وی با اشاره به این که شهرستان گرمه با پیشینه تاریخی از مناطق مهم گردشگری استان خراسان شمالی به شمار می‌رود گفت: وجود قلعه جلال‌الدین گرمه که از آن به عنوان موزه این شهرستان استفاده شده، طی ایام نوروز پذیرای زائران و مسافران نوروزی در گرمه بود.

درتومی همچنین برپایی بازارچه صنایع دستی در دو راهی دشت شهرستان گرمه را برشمرد و افزود: این بازارچه در مسیر ورودی زائران امام هشتم (ع) از مسیر شمال قرار داشته که با استقبال چشمگیر مسافران مواجه شده است.

نماینده عالی دولت در گرمه تصریح کرد: قطعاً توسعه صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شهرستان نقش بسزایی دارد و امسال با حمایت از بخش خصوصی برای توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری تلاش می‌شود.

وی با بیان اینکه در ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، آموزش و پرورش ، شهرداری، اورژانس، جمعیت هلال احمر ، نیروی انتظامی و راه و شهرسازی عضویت دارند، گفت:‌ این دستگاه‌ها مشارکت خوبی را برای ارائه خدمات به مسافران به کار گرفته‌اند.

شهرستان گرمه در غرب خراسان شمالی در مسیر ورودی مسافران از استان‌های شمالی و مرکز کشور است.

گرمه در 160 کیلومتری غرب بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول