اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده هتلداران آذربایجان غربی:

صنعت گردشگری آذربایجان غربی رو به ورشکستگی است

خبرگزاری فارس: نماینده هتلداران آذربایجان غربی گفت: در صورت عدم برنامه‌ریزی صحیح صنعت گردشگری این استان رو به ورشکستگی است.

صنعت گردشگری آذربایجان غربی رو به ورشکستگی است

علی صابونچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باید توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری آذربایجان غربی شود.

وی بر اهمیت رشد فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی این استان از طریق رسانه‌ها، تصریح کرد: تا کنون برای نوروز 91 بیش از 200 تخت رزرو در هتل‌های سراسر استان نداریم.

این مسئول افزود: این در حالی است که در سراسر استان بیش از 4 هزار تخت وجود دارد که در صورت حمایت مسئولان و برنامه‌ریزی‌های صحیح و به جا ستاد سفرهای نوروزی، بیش از 80 درصد از این ظرفیت استان را می‌توان تکمیل کرد.

صابونچی در ارتباط با ارائه طرح‌های شاخص برای جذب گردشگر گفت: امسال در هتل‌های استان با بررسی دقیق مدارک مسافرین، روز تولد فرد برای وی در هتل جشن برپا خواهد شد.

وی گفت: گردشگری یک تکنیک است و با برنامه‌های خاص می‌توان این تکنیک را به پیش برده و آذربایجان غربی را به عنوان یک استان فعال و قوی در عرصه صنعت گردشگری تبدیل کرد.

این مسئول با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر ستاد نوروزی در این زمینه، گفت: برای جذب گردشگر بیشتر به استان باید تمام دستگاه‌های اجرایی استان تعامل بیشتری با هم داشته باشند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول