اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل معارضات مردمی

فرصت گسترش صنعت گردشگری از قلات گناوه گرفته شد

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با ابراز تاسف از به هدر رفتن برخی فرصت‌های گردشگری در این شهرستان گفت: به دلیل معارضات مردمی، فرصت گسترش صنعت گردشگری از قلات گناوه گرفته شد.

فرصت گسترش صنعت گردشگری از قلات گناوه گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده عصر امروز در نشست هماهنگی اجرای طرح‌های عمرانی گچساران اظهار کرد: مسجد صاحب‌الزمان (عج) گچساران پاسخگوی برگزاری نماز جمعه این شهرستان نبوده و تکمیل و بهره‌برداری از مصلای این شهرستان لازم و ضروری است.

* اختصاص اعتبار برای تکمیل مصلای گچساران

فرماندار گچساران با اشاره به روند کند و طولانی ساخت مصلای گچساران در سال‌های اخیر افزود: کار ساخت مصلای گچساران هم اکنون به اداره راه و شهرسازی این شهرستان واگذار شده است.

علیزاده در ادامه گفت: در حال حاضر پیمانکار مصلای گچساران معرفی شده است و اعتباری افزون بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای ساخت و تکمیل این مکان عبادی، سیاسی در نظر گرفته شده است.

وی از برکناری پیمانکار فرهنگ‌سرای گچساران خبر داد و ابراز داشت: عملکرد ضعیف پیمانکار قبلی این پروژه سبب برکناری وی و واگذاری ساخت این پروژه به پیمانکار جدید شده است.

وی با اشاره به حجم وسیع حفاری‌های صورت گرفته در برخی نقاط گچساران تأکید کرد: بخش عمده‌ای از حفاری‌های صورت گرفته در 500 دستگاه، شرکت نفت و بخش شرقی این شهرستان مربوط به شبکه‌گذاری فاضلاب گچساران است.

* لزوم رعایت عدالت در بکارگیری نیرو توسط رؤسای ادارات

فرماندار گچساران اعتبار در نظر گرفته شده برای انجام پروژه تصفیه‌خانه گچساران را افزون بر  20 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: این پروژه، پروژه‌ای مهم و گسترده بوده که پیمانکار جدید آن وارد کار شده است.

علیزاده با اشاره به اختصاص بودجه برای گسترش صنعت گردشگری در منطقه قلات گناوه گچساران گفت: اعتبارات قابل توجهی برای گسترش گردشگری در این منطقه تفریحی در نظر گرفته شده بود که با مخالفت و معارضانی از اهالی این روستا این فرصت از دست رفت.

وی ادامه داد: این اعتبار در یک منطقه تفریحی و گردشگری در راستای خدمت‌رسانی به مردم هزینه می‌شود.

مقام عالی دولت در گچساران بیکاری را مهم‌ترین معضل گچساران امروز دانست و عنوان داشت: اگر اداره و یا نهادی یک نفر را جذب کند این جذب با اعتراض و مخالفت بسیاری از افراد جامعه روبرو می‌شود.

علیزاده تصریح کرد: حساسیت در مورد جذب افراد بسیار بالا بوده به همین دلیل ادارات و نهادها در جذب افراد عدالت را رعایت کنند تا کلمه پارتی بازی برای همیشه برداشته شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول