اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دهگلان تأکید کرد

ضرورت گسترش صنعت گردشگری با اطلاع‌رسانی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان دهگلان بر گسترش صنعت گردشگری با اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده در این شهرستان تأکید کرد.

ضرورت گسترش صنعت گردشگری با اطلاع‌رسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمدالله کریمی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان دهگلان بر لزوم استفاده از قابلیت‌های جاذبه‌های گردشگری این شهرستان برای جذب گردشگر تأکید کرد.

وی افزود: تبلیغات و اطلاع‌رسانی به عنوان یکی از راهکارهای مناسب در راستای شناساندن آثار تاریخی شهرستان دهگلان و جذب گردشگر به شمار می‌آید که این امر می‌تواند با چاپ بروشور و کاتالوگ‌هایی در ارتباط با آثار تاریخی شهرستان محقق شود.

معاون فرماندار دهگلان در ادامه تصریح کرد: میراثی که امروز در دست ماست سند روشن و عظیمی در خصوص هویت قومی و ملی است و اعتبار این سند بازمانده، به گذشته ی سراسر افتخار و سربلند آن است.

کریمی در ادامه به قدمت آثار تاریخی بسیار ارزشمند شهرستان دهگلان اشاره کرد و گفت: مقبره شیدای نازدار، دره سنجرخان، سد سنگ سیاه، سد سورال و دشت‌های زیبا و بکر گزگزاره و سورال به عنوان نماد میهن دوستی می‌تواند با اطلاع‌رسانی خوب و  همچنین ایجاد امکانات رفاهی و تسهیلات گردشگری زمینه‌ساز جذب گردشگری خوبی برای شهرستان دهگلان در ایام تعطیلات نوروز امسال باشد.

* بازدید 29 هزار مسافر نوروزی از دهگلان در سال گذشته

معاون فرماندار دهگلان در ادامه  اظهار کرد: در نوروز سال گذشته 28 هزار و 690  گردشگر به شهرستان دهگلان مسافرت کردند که از این تعداد 368 نفر مسافر مقیم این شهرستان بودند.

کریمی اضافه کرد: در نوروز سال گذشته همچنین 3 ‌هزار و 900  نفر از اماکن تفریحی و زیارتی شهرستان دهگلان بازدید کرده‌اند. 

وی در پایان بر ارائه راهکارهای مناسب از طرف مدیران شهرستان دهگلان برای گسترش صنعت گردشگری در این شهرستان تأکید کرد و گفت: شهرستان دهگلان قابلیت‌های لازم  رونق اقتصادی منطقه را دارد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول