اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده گچساران در مجلس:

ورزش گچساران هزار و یک مشکل دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکاران گچسارانی دارای توانمندی‌های بسیار بالایی هستند اما ورزش این شهرستان هزار و یک مشکل دارد.

ورزش گچساران هزار و یک مشکل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاجگردون امروز در همایش تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران هاکی و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و جمعی از مسئولان محلی و ورزشکاران در سالن هلال احمر این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ادغام‌های چند سال اخیر در ساختار دولت در برخی موارد وصله چسبانی بوده است و باید دید که سازمان ورزش و جوانان به چه اندازه می‌تواند بار سنگین جوانان را تحمل کند.

وی افزود: این سازمان از نظر ساختار اداری، سازمانی دارای مشکل است و در حال حاضر بار سنگین ورزش جوانان نیز بر دوش این سازمان گذاشته شده است.

وضعیت کنونی ورزش گچساران رضایت‌‌بخش نیست

تاجگردون با اشاره به تشریح گذشته و سابقه ورزش گچساران توسط رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان بیان داشت: این صحبت‌ها و آمارها را زیاد شنیده‌ایم که از یک طرف مایه افتخار و از طرفی دیگر مایه درد است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این موضوع آلام ما را در بیان واقعیات جامعه گچساران بیشتر می‌کند.

تاجگردون در ادامه خطاب به رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران ابراز داشت: دیگر کم‌کم اعلام تاریخچه، آمار و اعلام موفقیت‌های گذشته ورزش گچساران دارد خسته‌کننده می‌شود در حالی‌که اکنون ورزش این شهرستان هزار و یک مشکل دارد.

وی یادآور شد: اگر مدال‌آوران گچساران از گذشته تاکنون را لیست کنیم، هیچ شهرستانی در ابعاد گچساران زمینه توانایی رقابت با این شهرستان را ندارد.

تاجگردون تصریح کرد: وضعیت کنونی ورزش گچساران رضایت‌بخش نبوده و نیاز به همت جدی و تلاش مسئولان دارد.

وی با تقدیر از ورزشکاران و مدال‌آوران کهگیلویه و بویراحمدی به ویژه گچسارانی‌ها عنوان داشت: شایسته بود تجلیل از این سرمایه‌های ارزشمند در محفلی بزرگ‌تر و با حضور جمعی گسترده انجام شود اما بضاعت گچساران همین است.

مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد، ورزش گچساران را دریابد

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفت‌و‌گوی خود با مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد درباره مشکلات ورزش گچساران اذعان داشت: وقتی مشکلات ورزش گچساران را مطرح کردم، ایشان نیز ورزش استان را دارای مشکلات زیادی دانست و در این زمینه همکاری و تعامل نماینده مردم گچساران و باشت را خواستار شد.

تاجگردون از مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خواست ورزش گچساران را دریابد و در حل مشکلات پیش‌روی ورزش این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در پایان خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش کهگیلویه و بویراحمد گفت: رخوتی که جوانان به واسطه آن ناملایمات را احساس می‌کنند را در جامعه شیوع ندهیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول