اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش ورزشکاران خراسانی در مسابقات بین‌المللی ووشو

خبرگزاری فارس: ورزشکاران خراسان رضوی عضو تیم منتخب ایران در مسابقات بین‌المللی ووشو موفق به کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز شدند.

درخشش ورزشکاران خراسانی در مسابقات بین‌المللی ووشو

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس در دو بخش ساندا و تالو آقایان در شهر زنجان برگزار شد.

 در این رقابت‌ها امیر فضلی در وزن 80- کیلوگرم  موفق شد مدال طلا بخش ساندا را از آن خود کند، احسان پیغمبری در بخش تالو 2 مدال طلا و یک نقره و علی وطن‌خواه در بخش تالو 2 مدال برنز کسب کردند.

تیم منتخب جمهوری‌اسلامی‌ایران با شکست تیم قدرتمند چین و کسب 9 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به‌دست آورد، تیم ملی ووشو چین با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز در جایگاه دوم ایستاد و تیم ووشو نفت تهران با کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 4 برنز به مقام سومی این رقابت‌ها رسید.

در پایان چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس در زنجان تیم‌های ویتنام، هند، ایتالیا، افغانستان، روسیه، ترکیه و لبنان نیز عناوین چهارم تا دهم را در مجموع دو بخش تالو و ساندا به دست آوردند.

انتهای پیام /ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول