اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

ایستادگی ملت ایران سبب بیداری و خیزش‏‌ها در منطقه شده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان سبب بیداری و خیزش‏‌هایی در منطقه و مناطق مختلف جهان شده است.

ایستادگی ملت ایران سبب بیداری و خیزش‏‌ها در منطقه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‏الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در همایش بزرگ علما و مبلغان استان زنجان با عنوان طلایه‏‌داران تبلیغ و رسالت امروزی اظهار داشت: شبکه تبلیغاتی وسیع اعزام مبلغان فرصت بسیار خوبی برای شیعیان به شمار می‏‌رود.

وی با اشاره به اینکه مردم دین خود را از علما یاد گرفته‏‌اند و هر مقدار پایمردی مردم به دین زیاد باشد نتیجه تلاش علما و مبلغان است، خاطر نشان کرد: علما مسائل دینی و حلال و حرام مردم را بیان می‏‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه توجه به شعار سال جاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر اساس ژرف‏‌اندیشی و آینده‏‌نگری شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را انتخاب کرده‏‌اند.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب شعار سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر اساس مقتضیات زمان بوده است، ادامه داد: نگرش ولی امر مسلمین در سال‏‌های اخیر به مباحث اقتصادی بوده است.

آیت‏الله خاتمی با اشاره به دیدار وی با کارکنان و مسئولان شرکت ایران ترانسفوی استان زنجان تصریح کرد: هنر مدیریت این است که افراد در شرایط بحرانی بتوانند مدیریت کنند و با تنگناها مقابله کنند.

وی با بیان اینکه دشمن رسما با کشور اعلام جنگ کرده است و در حال حاضر در شرایط جنگ به سر می‏‌بریم، یادآور شد: دشمنان آشکار و پنهان برای مقابله با ایران و سقوط انقلاب اسلامی بودجه‏‌های کلان تعیین می‏‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمن می‏‌خواهد ایران را از نقشه جهانی حذف کند، تصریح کرد: دشمنان در نظر دارند که اسلامی مثل اسلام عربستان را پایه‏‌ریزی کنند که اسمی از شیعه نباشد.

وی با تاکید بر  اینکه ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان سبب بیداری و خیزش‏‌هایی در مناطق مختلف شده است، خاطرنشان کرد: این امر برای آمریکا کمرشکن است.

آیت‏الله خاتمی با بیان اینکه دشمنان بیداری اسلامی رخ داده در منطقه و جنبش‏‌ها را از چشم ایران می‏‌بینند، ادامه داد: الگو شدن ایران در جهان برای آمریکا بسیار گران تمام شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز فکر انقلاب اسلامی ایران به همه نقاط جهان صادر شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در حال جنگ با استکبار هستیم و اگر از این موضوع غفلت کنیم، دشمن بیدار می‏‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه علما و مبلغان باید در تبلیغات خود مردم را نسبت به حساس بودن شرایط آگاه کنند، تاکید کرد: نباید حرفی زد که اختلافات تشدید و در مردم اضطرابی ایجاد شود.

آیت‏الله خاتمی تصریح کرد: مردم مطالب و مباحث تفرقه افکن را از ما نمی‏‌شنوند.

وی نباید نسل جوان و تربیت آنها را فراموش کنیم، اضافه کرد: متناسب با نیاز این نسل و در یک وقت آزاد باید با آنها ارتباط داشته باشیم و در امور تبلیغ به مسائل اخلاقی نیز پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه اکنون زمان جمع‏‌آوری زکات و برداشت گندم است، ادامه داد: علما باید در این زمینه هر گونه اطلاعاتی که دارند به مردم بازگو کنند.

وی اظهار داشت: دولت به میزانی که مردم یک روستا زکات می‏‌پردازند به منظور آبادانی و عمران آن روستا کمک ریالی می‏‌کند.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول