اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

بی‌حرمتی به ساحت اسلام نشان جهالت غربی‌ها است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: بی‌حرمتی به ساحت دین مقدس اسلام و اهل بیت و فرهنگ اسلامی نشان از جهالت غرب و کم عقلی آنها است.

بی‌حرمتی به ساحت اسلام نشان جهالت غربی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر پارس‌آباد اظهار داشت:‌ نظام غرب بعد از هجمه‌های مختلف فرهنگی و سرازیر کردن مواد مخدر به کشورمان و شکست در این جبهه رو به استحاله فرهنگی و اعتقادی آورده است تا از این طریق ضربه مهلک به نظام اسلامی وارد کند در حالی که چنین حرکت‌های نامیمون نظیر برگزاری مسابقات یوروویژن مغایر فرهنگ جمهوری آذربایجان و خواست عمومی است.

وی تصریح کرد: این اقدامات با همراهی رژیم اشغالگر قدس به عنوان عامل اصلی تمام نابسامانی‌ها در حال انجام است و دولت بی‌کفایت آذربایجان برای راضی نگه داشتن صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها امروز حاضر به هر اقدام و کاری شده است.

کریمی ترویج بی‌حجابی، ممانعت از پوشش مناسب دختران، تخریب مساجد، ممنوعیت پخش اذان، زندانی کردن انسان‌های مؤمن و دیندار کشور به جرم اسلام‌خواهی از جمله اقدامات ستیزه‌جویانه دولت آذربایجان با اندیشه‌های اسلامی است که در این کشور رو به گسترش است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در یک سنگر دیگر آمریکا و همدستان منطقه‌ای آنها تلاش می‌کنند تا بزرگ‌ترین ضربه را از طریق موضوع مواد مخدر به پیکره نظام اسلامی وارد کنند تا جامعه اسلامی دچار تزلزل اعتقادی، باورها و سلامت واقعی شوند.

وی خواستار فرهنگ‌سازی و پیشگیری در مبارزه با مواد مخدر شد و اضافه کرد: اعتیاد پدیده شوم و مخرب است که آسیب‌های اجتماعی آن آثار زیانباری را در جامعه دارد.

به گزارش فارس، فرماندار پارس‌آباد همه خانواده‌ها را به مراقبت بیشتر در کنترل رفتار و باور فرزندانشان دعوت کرد و ادامه داد: اگر در محیط مدرسه و خانه پدر و مادر و مربیان توجه نکنند، ممکن است ریشه‌های انحراف عمیق و بسیار شکننده باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل نیز در این جلسه به گسترش مواد مخدر صنعتی و خطرناک بودن مصرف این مواد اشاره کرد و بیان داشت: 65 درصد مجرمان در زندان‌ها اغلب در زمینه مواد مخدر محکوم شده و گرفتار حبس شدند.

الله‌شکر فخیمی گفت: ‌نیروی انتظامی در راه مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ بیش از چهار هزار شهید و 11 هزار جانباز تقدیم کرده و شش هزار تن مواد مخدر را نیز در سال‌های اخیر کشف و ضبط کرده‌اند.

وی در پایان به مشارکت عمومی مردم برای مبارزه با اعتیاد در سطح استان اردبیل به صورت اجتماعی و همه‌گیر تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول