اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

بیداری اسلامی تهاجم غربی 150 ساله را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: زنان با حضور موثر خود در بیداری اسلامی نقشه‌های 150 ساله غرب در تهاجم فرهنگی را خنثی کرده اند.

بیداری اسلامی تهاجم غربی 150 ساله را خنثی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عزیز جوانپور بعد از ظهر امروز در گردهمایی نقش زنان در بیداری اسلامی، حرکت‌های بیداری منطقه خاورمیانه را نشانه‌ای از ناکامی غرب در تزریق فرهنگ خود به جوامع اسلامی دانست.
وی با اشاره به خیانت‌های غرب و روشنفکران وابسته به فرهنگ اسلامی و ایرانی اظهار کرد: این افراد و کشورهای تلاش کرده‌اند تا فرهنگ منحط غربی را به کشورهای اسلامی و از جمله ایران القا کنند.
جوانپور اضافه کرد: در راستای القای فرهنگ غربی به کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی گسترده‌ای اجرا شده و می‌شود و در این زمینه غرب سرمایه زیادی گذاشته است.
رئیس مرکز واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به اسناد حضور زنان محجبه در حرکت‌های بیداری منطقه تاکید کرد: زنان در بیداری اسلامی منطقه نقش مهمی داشته و زنان محجبه حضوری جدی در این حرکت‌ها داشتند.
وی ادامه داد: زنان با حضور موثر خود در بیداری اسلامی، نقشه‌های 150 ساله غرب در تهاجم فرهنگی را خنثی کرده‌اند و نقش تربیتی دینی را در جامعه و خانواده پیاده می‌کنند.
رئیس مرکز واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: مشکل زنان مسلمان مسائل جنسیتی و مسائل مربوط به حجاب نیست بلکه رهایی از سلطه غرب است که مورد توجه قرار دارد. 
گفتنی است؛ اجرای برنامه توسط گروه ناشنوایان دختر تبریزی و نیز برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
همچنین در پایان این گردهمایی از فعالان عرصه حقوق بشر در آذربایجان شرقی تجلیل شد.
این گردهمایی در ادامه سلسله نشست‌های بیداری اسلامی کمیسیون حقوق بشر اسلامی در منطقه شمال‌غرب و با مشارکت بخش‌های خصوصی و دولتی برگزار شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول