اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسون امنیت ملی مجلس:

جمهوری اسلامی از وقت‌کشی غربی‌ها نخواهد گذشت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی از وقت‌کشی غربی‌ها نخواهد گذشت.

جمهوری اسلامی از وقت‌کشی غربی‌ها نخواهد گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان اسماعیل کوثری عصر امروز در حاشیه جشن میلاد سه نور در جمع خبرنگاران در بندر کنگان اظهار داشت: ولایت‌مداری از شاخصه‌های مهم نمایندگان است و مجلس نهم در کنار دولت به دنبال تحقق و عملی کردن فرامین مقام معظم رهبری است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مسایل مهم سیاست خارجی کشور به مسئله مهم نشست گروه 1+5 اشاره کرد و افزود: دولت و مجلس از خواسته به حق مردم برای دستیابی به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای عقب‌نشینی نخواهند کرد و غربی‌ها چاره‌ای جز پذیرش و احترام به حقوق حقه ملت ایران ندارند.

کوثری تصریح کرد: گروه 1+5 باید ادبیات غیرمتعارف و مردود شده قلدری که دیکته تحمیلی رژیم صهیونیستی به این گروه است را در مذاکره با جمهوری اسلامی کنار بگذارد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی از وقت‌کشی غربی‌ها نخواهد گذشت و غرب باید قدر این نشست‌ها را بداند و از اتلاف وقت پرهیز کند.

کوثری با اشاره به موج جدید انقلاب در مصر و در محکوم کردن شورای نظامی حاکم بر مصر اظهار داشت: ملت مصر باید میدان التحریر را تا کنار گذاشتن کامل شورای نظامی که بقایای رژیم مبارک و دست‌نشانده‌های آمریکا و اسرائیل هستند، خالی نکنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: توطئه چندین کشور از همسایگان سوریه از جمله ترکیه در دامن زدن به مسایل این کشور چهره و ماهیت واقعی سران ترکیه را برملا کرد.

وی افزود: دشمنان با ایجاد ناامنی و فشار بر سوریه سعی در قطع زنجیره مقاومت در برابر اسرائیل در چهار کشور ایران، سوریه، عراق و لبنان را دارند.

این مسئول یادآور شد: هدف دشمنان مهار بیداری اسلامی در منطقه و فرو نشاندن موج بیداری است که البته در رسیدن به اهداف خود موفق نمی‌شوند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول