اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

باقری‌لنکرانی:

اسلام آمریکایی در مقابل استکبارستیزی تحرکی ندارد

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی فارس با بیان اینکه اسلام آمریکایی در مقابل استکبار و استکبارستیزی هیچ جوشش و تحرکی ندارد، گفت: اسلام آمریکایی در تقابل با ولایت فقیه است.

اسلام آمریکایی در مقابل استکبارستیزی تحرکی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کامران باقری‌لنکرانی، بعد از ظهر امروز در همایش «آمریکا هنوز شیطان بزرگ است»، که در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: 13 آبان ماه یکی از مهم‌ترین مقاطع مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: 13 آبان سال 57 یادآور خاطره‌ دلاورانه‌ دانشگاهیان، دانشجویان و دانش‌آموزان و همت بالای آن‌ها است.
لنکرانی بیان داشت: آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون به طور واضح به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخته و برای نابودی این انقلاب دست به اقدامات گسترده‌ای زده است.
رئیس هیئت موسس کانون بصیرت علوی شیراز با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در مورد اصطلاح اسلام آمریکایی ابراز داشت: امام خمینی (ره) این اصطلاح را قبل از انقلاب اسلامی به کار بردند و بعد از آن زمان بود که در فرهنگ دیگر ملت‌ها نیز جای گرفت.
لنکرانی گفت: امام خمینی (ره) در سال‌های آخر عمرشان بر اصطلاح اسلام آمریکایی تاکید بسیاری داشتند چرا که معتقد بودند که آمریکایی‌ها متوجه حساسیت اسلام و اهمیت آن در فرهنگ ایرانیان شده‌اند.
وی به نقل از امام خمینی (ره) افزود: آمریکایی‌ها مطمئن هستند که بدون وارد کردن واژه اسلام در فرهنگ ما نمی‌توانند هیچ‌گونه جریان اجتماعی را بر ضد فرهنگ ایران بشورانند.
دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی فارس استفاده از عنوان اسلام را از مشخصه‌های اصلی اسلام آمریکایی دانست و خاطرنشان کرد: اسلام آمریکایی در مقابل استکبار و استکبارستیزی هیچ جوشش و تحرکی ندارد؛ چراکه اصل شکل‌گیری اسلام آمریکایی گسستن از ولایت فقیه است.
لنکرانی در پایان سخنان خود تصریح کرد: افراد بصیر و هوشمند در این دو سال اخیر متوجه تفاوت‌های بسیار اسلام آمریکایی با اسلام واقعی شده‌اند و در واقع مشخصه اصلی اسلام آمریکایی مقابله با ولایت فقیه است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول