اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل:

تصفیه‌خانه فاضلاب شهر نیر 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: تا پایان دولت دهم در شهرهای نیر، کوثر و نمین طرح‌های فاضلاب تکمیل شده و در شهر سرعین نیز بخش عظیمی از این پروژه اجرایی می‌شود.

تصفیه‌خانه فاضلاب شهر نیر 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده ظهر امروز در بازدید از طرح‌های فاضلاب شهرستان نیر در خصوص مصرف 66 میلیون متر‌مکعبی آب در سطح استان اظهار داشت: 35 درصد منابع آبی مصرف شده در استان به شکل زیر‌زمینی تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل همه شهروندان را به صرفه‌جویی در مصرف آب فراخواند و خاطرنشان کرد: ‌انتظار می رود تابستان امسال افزایش مصرف 10 تا 15 درصدی ثابت بماند و یک فرایند رو به رشد را در این زمینه شاهد نباشیم.

حسن‌زاده متوسط مصرف استان را از متوسط کشوری بالا دانست و یادآور شد: البته 28 درصد هدر رفت آب به دلیل فرسودگی شبکه از معضلات جدی است که با اصلاح و ترمیم شبکه آبرسانی قادر هستیم این مشکلات و نارسایی‌ها را به حداقل برسانیم.

این مسئول بیان داشت: اعتبار کل طرح بالغ بر 53 میلیارد ریال بوده که هزینه شبکه فاضلاب نیر 23 میلیارد ریال و تصفیه‌خانه فاضلاب 30 میلیارد ریال می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل تاکید کرد: افق طرح تصفیه‌خانه فاضلاب کوثر سال 1420 و جمعیت تحت پوشش آن 15 هزار نفر می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن‌زاده در پایان سخنان خود اظهار داشت: عملیات احداث تصفیه‌خانه فاضلاب نیر پس از طی فرآیند مناقصه 24 میلیارد و 630 میلیون ریال واگذار شده که مشخصات واحدهای فرآیند منتخب تصفیه‌خانه، لجن فعال با حوض آنوکسیک، واحد آبگیری به عرض 8 متر و طول 20 متر و تعداد یک عدد همچنین پساب بر اساس استاندارد سازمان حفاظت محیط زیست می‌باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول