اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان

تصفیه‌خانه فاضلاب مدرن آزادشهر کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان، نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس، فرماندار آزادشهر، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گلستان و جمعی از مسئولان شهرستانی تصفیه‌خانه فاضلاب مدرن شهرستان آزادشهر کلنگ‌زنی شد.

تصفیه‌خانه فاضلاب مدرن آزادشهر کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان معاون عمرانی استاندار گلستان بعد از ظهر امروز در این مراسم با اشاره به اینکه آغاز عملیات اجرایی تصفیه‎خانه فاضلاب آزادشهر می‎تواند توفیقات زیادی برای این شهر به همراه داشته باشد اظهار داشت:‌ در سال‎های پایانی دولت پروژه‎های بسیاری در دست اقدام است که امید داریم بتوانیم با افزایش اعتبارات ملی آنها را به سرانجام برسانیم.

عبدالرضا دادبود خاطر نشان کرد: هیچکس در خارج از کشور نمی‎تواند با تحریم یا فشار نه به اعتلای نظام کمک کند نه موجب سرکوبی آن را فراهم کند.

وی تصریح کرد: آنچه اتفاق می‎افتد از درون خود ماست اگر ما تلاش کنیم و دچار خود تحریمی نشویم هیچکس نمی‎تواند جلودار کشور ما در مسیر رشد و توسعه باشد.

دادبود با تاکید بر اینکه باید در پروژه‎های بزرگ استان از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره برد اذعان کرد:‌ تمام تلاش مدیران باید این باشد که با مساعدت بیشتر در خدمت‎رسانی به مردم خط بطلانی به تمام نقشه‎های دشمنان بکشند و با این نگاه ملت ایران می‎تواند به قله‎های وسیع پیشرفت، توسعه و آبادانی دست یابد.

معاون استاندار گلستان خاطر نشان کرد: یکی از راه‎هایی که کمک می‎کند تا گام‎های بزرگ برای توسعه استان برداریم و مشکلات را برطرف کنیم علاوه بر سرمایه‎ دولت، باید کمک کرد تا سرمایه‎ بخش خصوصی را نیز در مجموعه به کار گیریم.

وی با اشاره به طرح‎های مهر ماندگار تصریح کرد: در سراسر کشور حدود 800 طرح ماندگار وجود دارد که از اعتبارات ملی برای آن استفاده می‎شود که پروژه‎های کوچک با اعتبار 40 میلیون تومان تا پروژه‎های بزرگ با اعتبار 120 میلیارد تومان را در بر می‎گیرد.

دادبود متذکر شد: در استان گلستان پروژه‎های مختلف آب، راه، بیمارستان، گردشگری، حمل و نقل و ... در ردیف این پروژه‎ها قرار گرفته است که در صدد هستیم با اعتبارات ملی آنها را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

معاون عمرانی استاندار گلستان پروژه فاضلاب گنبدکاووس را یکی از طرح‎های مهر ماندگار برشمرد و یادآور شد: این پروژه تاکنون حدود 20 سال است که عملیات اجرایی آن گذشته که امید داریم با تلاش مجموعه آب‎ و فاضلاب شهری گلستان و تامین اعتبارات آن از محل پروژه‎های مهر ماندگار شاهد افتتاح آن باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول