اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال انجام می‎شود

بهره‎برداری تصفیه‎خانه گنبدکاووس بعد از 20 سال

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: تصفیه‎خانه گنبدکاووس که قرار بود دو ساله انجام شود بیش از دو دهه طول کشید و با قرار گرفتن در لیست طرح‎های مهر ماندگار امید می‎رود تا پایان امسال بهره‎برداری شود.

بهره‎برداری تصفیه‎خانه گنبدکاووس بعد از 20 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در کمیته اطلاع‎رسانی طرح‎های مهر ماندگار استان با بیان اینکه سد نرماب چهل چای از طرح‎های مهر ماندگار استان است اظهار داشت: این سد پیش از موعد مقرر و در سال 1392 آبگیری می‎شود.

وی اذعان داشت: طرح سد نرماب که ساخت آن از سال گذشته شروع شد و طبق برنامه قرار بود تا شش سال آینده به بهره‎برداری برسد با تکمیل آن رکورد خوبی در سدسازی در استان به ثبت خواهد رسید.

دادبود افزود: اکنون با تلاش‎های صورت گرفته این آمادگی وجود دارد که تا شهریور سال 1392 آبگیری از این سد صورت گیرد و بخشی از شبکه را بهره‎برداری کنیم.

 

معاون عمرانی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: مهر ماندگار از طرح‎های اساسی و اولویت‎دار دولت است و تدبیر بر این بود تا با اجرای پروژه‎های خاص فضای تحرکات دستگاه‎ها در سال آخر فعالیت دولت به بهترین نحو انجام شود.

دادبود گفت: بیش از 800 پروژه مهر ماندگار در کشور تعریف شد که این طرح‎ها در نشاط جامعه و اعتماد مردم تاثیر بسزایی دارد.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: طرح‎های مهر ماندگار نشاط خوبی در بخش‎های مختلف از جمله اجتماعی ایجاد می‎کند و جامعه به طرح‎های مهر ماندگار نیاز دارد و طیف پروژه‎های تعریف شده در این طرح قابل توجه است.

وی اذعان داشت: در طرح های مهر ماندگار استان از پروژه‎های بزرگ مانند راه آهن گرگان ـ اینچه‎برون تا پروژه‎های محرومیت‎زدایی در استان دیده می‎شود.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: طرح‎های مهر ماندگار شاخص‎های بخش‎های مختلف را ارتقا می‎دهد و در نشاط جامعه تاثیرگذار است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول