اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

اردوهای جهادی زمینه‌ساز تحول جوانان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان سمنان گفت: اردوهای جهادی سازنده جوانان موفق و مدیران آینده انقلاب و زمینه‌ساز تحول جوانان جامعه است.

اردوهای جهادی زمینه‌ساز تحول جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏‌نقی همتی پیش‌ازظهر امروز در جمع دانش‏‌آموزان بسیجی شرکت‌کننده در اردوهای جهادی، ضمن تقدیر و تشکر از دانش‌آموزانی که در این کار خداپسندانه شرکت کردند، از آنها خواست که حضور خود را در این برهه زمانی قدر دانسته و از تجربیات یکدیگر استفاده کافی داشته باشند تا در آینده به جوانانی موفق در جامعه تبدیل شوند.

وی ضمن برشمردن فواید اردوهای جهادی افزود: کاری که شما دانش‌آموزان برای اهالی مناطق محروم انجام می‌دهید، از طرفی رضای خداوند را در بردارد و از سوی دیگر باعث امیدواری مردمان منطقه و محرومان جامعه به انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان در این بازدید، از عرصه‏‌های مختلفی که دانش‌آموزان مشغول به فعالیت در آنها بودند از جمله دروی محصولات کشاورزی، لایروبی جوی‌های آب، میوه‏‌چینی و عرصه‏‌های دیگر سرکشی و از اقدامات انجام شده اعلام رضایت کرد.

همچنین بسیج شهید فهمیده سمنان، نخستین گروه از دانش‏‌آموزان بسیجی را به اردوهای جهادی اعزام کرد.

فرمانده بسیج دانش‏‌آموزی سمنان هدف از اردوهای جهادی را تقویت روحیه جهادگری، ایثار و ترویج روحیه تعاون و همکاری بین دانش‌آموزان عنوان کرد.

محمدرضا ترحمی خاطرنشان کرد: 45 دانش‏‌آموز پسر در مقطع دبیرستان با همکاری بسیج سازندگی سپاه شهرستان سمنان در این اردو حضور دارند و در دو روستای ایج و امام‏زاده عبدالله مستقر شده‌اند.

وی از جمله فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای دانش‏‌آموزان را دروی محصولات زراعی شامل گندم و جو، لایروبی جوی آب‌های مزارع کشاورزی، وجین مزارع و باغات و تعمیر و زیباسازی مدارس و مساجد روستاها عنوان کرد.

فرمانده بسیج دانش‏‌آموزی سمنان یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای دانش‏‌آموزان شرکت‌کننده در اردوی جهادی شامل برگزاری نمازهای جماعات، برگزاری حلقه‌های صالحین، سرکشی از خانواده‏‌های معظم شهدای روستا، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری برنامه‏‌های مذهبی است.

وی تصریح کرد: اردوی جهادی دانش‏‌آموزی به مدت 15 روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول